قیمت گوشی امروز لیست قیمت روز گوشی های موبایل فونر-اصفهان موبایل مارکت

در ابتدا گوشی‌های هوشمند تولیدشده همگی از یک سری امکانات مشابه بهره می‌بردند و لزومی برای معرفی بهترین گوشی ها در رده‌بندی‌های مختلف دیده نمی‌شد. اما پس از چند سال و با اضافه شدن امکانات بسیار متنوع و گاهاً گران‌قیمت به گوشی های هوشمند، شرکت‌های تولیدکننده این دستگاه‌ها تصمیم به ارا‌ئه دسته‌های مختلفی از این گوشی‌ها گرفتند. وجود این دسته‌بندی‌ها به آن‌ها کمک می‌کرد تا هم سبد محصولات‌شان را متنوع‌تر کنند و هم نظر طیف گسترده‌تری از خریداران با هر توان خریدی را با این روش به سمت خود جلب کنند. شرکت هواوی نیزیکی از ارزشمندترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن چین قرار داشته و محصولات و خدماتش در ۱۴۰ کشور دنیا به کار گرفته شده است. هواوی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲، به بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌کننده سرویس‌های ارتباطی در جهان تبدیل شد.این شرکت در سال ۲۰۱۸ اولین گوشی۳ دوربینه دنیا را با نام p20 pro به بازار جهان معرفی کرد.

  • میان رده های ضعیف تا قدرتمند گوشی سامسونگ نیز برای این دسته از افراد طراحی و ساخته شده اند.
  • از آنجا که طول عمر باتری ها بسیار اهمیت ویژه ای در انتخاب و خرید دارد،‌بد نیست که به راهکارهای افزایش عمر باتری موبایل هم توجه کنید تا بتوانید از خرید خود بهترین استفاده را ببرید.
  • البته در این خصوص آیفون XR استثناء بوده و دارای صفحه نمایش LCD می‌باشد.
  • در فروشگاه اینترنتی مبیت شما می‌توانید قیمت روز انواع کالای دیجیتال را از محبوب‌ترین برندهای بازار با اطلاعات کامل فنی ببینید و قیمت روز انواع گوشی های سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی و ..

تجهیزاتی که باعث افزایش زیبایی موبایل می شوند، مانند آویزهای موبایل و یا برچسب های روی بدنه موبایل. داشتن موبایل به فرد کمک می کند تا بتواند به راحتی با استفاده از تماس های صوتی، تصویری و پیامکی با دیگران ارتباط بر قرار کند. با توجه به توضیحات بالا حتما دوست دارید مرجع معتبری برای قیمت دقیق و به روز گوشی پیدا کنید. به خصوص در کشور ما که همواره دلار و وضع قوانین در حال تغییر است و روی نوسان قیمتی موثر است این موضوع حائز اهمیت است.

قیمت روز گوشی موبایل ۳ مرداد

این محبوبیت تا جایی پیش رفته است که در مترو و یا جاهای شلوغ شاهد در دست داشتنانواع گوشی های آیفوناز نسل‌های قدیمی مثل آیفون 6، 7 پلاس تا آیفون های جدیدتر مثل iPhone 12 Pro Max ، و همین اواخر آیفون های سری 13 هستیم. گاهاً شده است که می خواهیم یک گوشی جدید بخریم، قیمتش را هم می دانیم، اما بنا به هر دلیلی، مثلاً، پول کافی نداریم، وقت خرید نداریم و یا هر چیز دیگری، آن را به هفته و یا روزهای بعد موکول می کنیم. وقتی مجددا به بازار موبایل می رویم و یا قیمت گوشی را از سایت مشاهده می کنیم می بینیم که قیمت آن برخی اوقات کم و در اکثر اوقات افزایش یافته است. این اتفاق را بیشتر کسانی تجربه می کنند که قصد دارند خرید مناسب با بودجه و پول جیب خود داشته باشند. سازنده گوشی های موبایل، هر سال تلفن هایی با نسخه های جدید وارد بازار می کنند. هر کدام مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند و در برخی مواقع بیشتر آنها شبیه به یکدیگرند.

از اینروواحد فروش گوشیاین مرکز، درصد سود بسیار کمی روی موبایل ها می کشاند و برخی گوشی ها را به قیمت تمام شده و حتی بدون سود عرضه می کند. تفاوت بین دوربین‌های گوشی پرچمدار و میان‌رده‌ و پایین‌رده ها کم نیست و اگر به دوربین گوشی به عنوان یک معیار مهم فکر می‌کنید، چاره‌ای جز هزینه کردن بیشتر نخواهید داشت. این روزها دوربین اولتراواید برای تصویر برداری از فضای بیشتر، در اکثر گوشی‌های میان‌رده نیز وجود دارد اما هنوز علاقه‌مندان به زوم و دوربین تله‌فوتو باید در بازار گوشی‌ های بالارده به دنبال آن بگردند. از طرفی سلیقه و بودجه می تواند عامل های تاثیر گذار جدی روی خرید باشند. برخی ها گوشی هایی می خواهند که پنل پشت آن شیشه ای باشد، بعضی به دنبال گیمینگ هستند و افرادی هستند که دوربین موبایل، دوست دارند. گوشی‌های هوشمند گلکسی دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که برای ارائه یک تجربه محاسباتی عالی به مصرف‌کنندگان طراحی شده‌اند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A03 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

برای مثال، قبل از شروع سال تحصیلی، برخی از گوشی ها با استقبال بیش از حد مواجه هستند. بسیاری از والدین به دنبال خرید گوشی مناسب دانش آموزان و فرزندان خود هستند. برخی مواقع که احتمال رجیستری و یا ورود آیفون به داخل کشور، کاهش می یابد، به همان ترتیب قیمت آیفون نیز افزایش می یابد. گوشی موبایل که به دلیل استفاده از معماری شبکه سلولی، تلفن همراه نیز نامیده می‌شود، در طول سال‌ها رشد چشمگیری از نظر فناوری و اندازه داشته است. در فروشگاه اینترنتی دارسو، ما مجموعه متنوعی از موبایل‌های iOS و Android را داریم که از تلفن‌های همراه اصلی، تلفن‌های رده پایین و میان‌رده گرفته تا گوشی‌های هوشمند بسیار پیشرفته که از فناوری‌های پیشرفته بهره می‌برند. اکنون با رشد تکنولوژی شما می توانید گوشی هوشمند 5G با قیمت مناسب را تهیه کنید.

در واقع، گاهی اوقات سامسونگ از روی ویژگی‌های آیفون، کپی‌برداری می‌کند. یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های گلکسی A در ایران، گوشی A71 است که دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G است. مجله خبری موبایل مارکت گلکسی A71 در مقایسه با ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، بسیار رضایت‌بخش است. گوشی سامسونگ A21 با قیمتی تقریبا نصف قیمت A71، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد ولی فاقد توانایی اتصال به اینترنت 5G است.

گوشی موبایل نوکیا مدل 105 – 2019 TA-1174 DS دو سیم‌ کارت

حتی گوشی موبایل با قیمت ارزان هم تولید شده و در بازار وجود دارد و می توانید انواع قیمت گوشی را در دارسو مشاهده بفرمایید. گوشی موبایل اپل که به خاطر فناوری نوآورانه و طراحی‌های ظریفش شناخته می‌شود، مورد علاقه حرفه‌ای‌ها، کارآفرینان و تجار است. گوشی آیفون به دلیل طراحی فوق‌العاده شیک و ویژگی‌های فناوری کاربر پسند، یک گوشی هوشمند فوق‌العاده است.

استفاده بیش از اندازه از موبایل ها، باعث شده تا برندهای مختلف روز به روز مدل های جدیدتر با امکانات ویژه تری را تولید و به بازار ارائه کنند. بیشترین گوشی‌های محبوب سری A سامسونگ همچون گلکسی A22، گلکسی A32 5G، گلکسی A52s، و گلکسی A72 5G هستند. قیمت این گوشی‌ها از نزدیک به 5 میلیون تا نهایتاً 12 میلیون تومان در نوسان است و همانطور که گفتیم امکانات خوبی دارند و برای کسانی مناسب هستند که نمی خواهند برایخرید گوشی به روزهزینه ‌های زیادی داشته باشند. قیمت روز گوشی های سامسونگنیز مثل دستگاه های اپل که در بخش بالا شرح دادیم، دستخوش تغییر بوده است و ممکن است به لحظه ای کم و زیاد شود. اما آنچه در اینجا مشهود استقیمت گوشی های پرچمدار سامسونگاست که نسبت به بقیه مدل های این شرکت بالاتر است.

در این صورت می‌توانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کرده تا علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بتوانید از تمامی امکانات گوشی موبایل خود استفاده کنید. در بازار گوشی موبایل این روز‌ها شاهد معرفی یک مدل از گوشی با مشخصات سخت‌افزاری متفاوت هستیم. از آنجایی که ممکن است کاربران نیاز‌های متفاوتی به ظرفیت حافظه داخلی داشته باشند، شرکت سامسونگ به هنگام معرفی یک مدل از گوشی‌های خود، ظرفیت‌های مختلفی را در نظر می‌گیرد.