قیمت گوشی شیائومی در نمایندگی مشهد موبایل آسیاتل-اصفهان موبایل مارکت

محصولات شیائومی با ارائه ترکیبی عالی از محصولات شگفت انگیز و قیمت های صادقانه برای لذت بردن از زندگی بهتر از طریق فناوری نوآورانه، محصولات شیائومی در بیش از 90 کشور حضور دارند و همچنین در بسیاری از بازارها جایگاهی پیشرو دارند. با ده سال خدمات بی وقفه شیائومی در ساخت بهترین مدل های گوشی هوشمند و سخت افزار هوشمند، به مشتریان خود دلیلی برای انتظار چیزهای شگفت انگیز از جدیدترین محصولاتش داده است. با گستره وسیعی از لوازم الکترونیکی موجود در بازار، تمایز یک محصول از رقیب خود یا انتخاب آن که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، اغلب گیج کننده می شود. تلاش دائمی ما برای درک نیازهای شما و کمک به شما برای یافتن بهترین مناسب است. از رقبای اصلی شیائومی میتوان به سامسونگ نیز اشاره کرد که شما میتوانید برای خرید گوشی سامسونگ به دارسو مراجعه کنید. نرم افزار EMUI شیائومی مورد پسند همه نیست، زیرا ظاهر و احساس اندروید را به طور قابل توجهی تغییر می دهد.

حتما در هنگام خرید گوشی شیائومی، کیفیت واقعا بی نظیر صفحه نمایش‌های این گوشی‌ها توجه کرده‌اید. این گوشی‌ها در کنار استفاده از بروزترین تکنولوژی ساخت صفحه نمایش مانند AMOLED و رزولوشن مناسب صفحه، گزینه مناسبی برای پاسخ به نیاز کاربران است. این گوشی به موفقیت بسیاری در بازار فروش گوشی‌های هوشمند اندرویدی رسیده و اعتبار شیائومی را به همگان ثابت کرده است. طراحی بدنه این گوشی مشابه به خلق یک اثر هنری است و با در دست گرفت این موبایل متوجه این موضوع خواهید شد.

  • Xiaomi Poco F3 نیز گزینه خوبی است، به خصوص اگر از بازی کردن لذت می برید.
  • شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد.
  • شیائومی Mi A3 آخرین مدلی است که از این سری (در سال 2019) روانه‌ی بازار شده است.
  • پس از اولین اقدام شما برای این کار که منوط به داشتن حساب کاربری شیائومی است، ظرف چند روز مجوز آنلاک کردن برایتان صادر می‌شود.
  • پس از آن، برای مدتی هیچ خبری از خانواده‌ی پوکو نبود؛ تا اینکه در سال 2020 این برند به‌عنوان شرکتی مستقل از شیائومی جدا شد.

بازی های سطح بالا را با تلفن های همراه بازی Redmi ، که با فناوری Hyper Engin ایجاد شده اند، بازی کنید تا تجربه بازی روان تر و پاسخ گو با تصاویر واقعی را تجربه کنید. همچنین به دلیل داشتن گواهی نور آبی که چشمان شما را حتی پس از استفاده طولانی مدت راحت نگه می دارد، می توانید از یک تجربه مشاهده راحت لذت ببرید. اگر می خواهید از فضای ذخیره سازی بزرگ و وضوح بصری فوق العاده با جزئیات قطعی لذت ببرید، تلفن های همراه Redmi که برای ارائه صفحه نمایش شگفت انگیز، پردازنده قدرتمند و دوربین درخشان به شما ساخته شده اند، انتخاب ایده آلی هستند. قیمت گوشی های ردمی رقابتی ترین قیمت ها در بازار است و ارزشی که گوشی های ردمی ارائه می کنند ارزش قیمت را دارد که فرد برای خرید این گوشی می پردازد.

از طرفی شیائومی موفق شده است تمام این مزیت ها را با قیمت مناسبی به مشتریان ارائه دهد. بیشتر چیپست های مورد استفاده در گوشی های شیائومیجدیدترین مجله خبری موبایل مارکت ساخته های شرکت های کوالکام و مدیاتک هستند. رابط کاربری گوشی‌های این شرکت یعنی miui جزو بهترین هاست و امکان شخصی سازی را به کاربران می دهد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

شیائومی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز ساخت موبایل‌های اندروید و ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب، جای را بر بسیاری از برند‌ها تنگ کرده و فروش موبایل‌های آنان را در دست خود بگیرد. شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد. علاوه بر سری موفق redmi شیائومی با معرفی سری جدید موبیال‌های خود با نام Mi توانست موفقیت خود در تولید موبایل و رضایت مشتریان خود را اثبات کند.. سری Mi بسیار موفق بود و مدل‌های پرچمدار آن از نظر فنی و فناوری ساخت باگوشی‌های اپل مقایسه می‌شد. پیشرفت شیائومی باعث استقبال آن از طرف خریداران شد و در سایت‌ها نیز نقد‌های مثبت زیادی بر این برند شد که در نتیجه تمامی این موضوعات شیائومی توانست تعدادی از موبایل‌های خود را به فروش بالا رسانده و به عنوان پرچمدار خود در بلاگ‌های تکنولوژی معرفی کند. اگر به دنبال گوشی هوشمندی کارآمد و ارزان هستید، گوشی های شیائومی برای شما مناسب هستند.

گوشی شیائومی ردمی کا 50 پرو | Xiaomi Redmi K50 Pro

این شرکت تمام تمرکز خود را بر طراحی و ساخت گوشی ها و تجهیزات گیمینگ قرار داده و کاری به بخش‌های دیگر بازار ندارد. آخرین محصولاتی که تحت این برند به بازار آمده‌اند، سری Black Shark 4 هستند که به‌خاطر بهره‌گیری از سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و طراحی منحصر به فرد، نظر بسیاری از گیمرهای موبایل به‌سوی خود جلب کرده‌اند. شیائومی در گوشی های پرجمدار و بالارده و حتی در برخی از میان رده ها سعی کرده تا از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده کند این را با نگاهی اجمالی به مشخصات فنی گوشی شیائومی متوجه خواهیم شد.

این زیرمجموعه شیائومی درزمینه تولید گوشی های گیمینگ فعالیت می کند و استفاده از سخت افزارهای قدرتمند در گوشی های این سری باعث شده است تا موردتوجه گیمرها قرار گیرد، به خصوص این که نسبت به رقبای خود با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شوند. حتماً به هزینه ای که می خواهید بابت خرید گوشی پرداخت کنید، توجه داشته باشید. برای این کار می توانید از لیست قیمت گوشی ها در فروشگاه گوشی شاپ استفاده کنید. این سوالات عموماً برای کابران در هنگام خرید پیش خواهد آمد؛ اما این شرکت با توجه به سود پایین خود همواره سعی داشته تا گوشی هایی با کیفیت ساخت بالا و بهترین عملکرد را خریداران تولید کند.

سری پوکو با عرضه این دو گوشی به یک‌باره توانست در بازارهای مختلف محبوب واقع شود و نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند. شیائومی توانسب برای اولین بار محصولی تمام‌صفحه را رونمایی کند که شبیه هیچ یک از محصولات شرکت‌های رقیب نبود. شیائومی که در آوریل 2010 تاسیس شد، چهارمین برند بزرگ گوشی هوشمند در جهان امروز است. این برند با این ماموریت کار می کند که «موثر ترین شرکت»باشد و با کاربران خود دوستی ایجاد کند.

گوشی شیائومی ردمی 9 هند 4/64

اخبار جدید حاکی از آن است که به تازگی بیشتر از هزار فروشگاه در کشور چین افتتاح شده است که با احتساب فروشگاه‌های گذشته، تعداد آن‌ها به بیش از دو هزار فروشگاه رسیده است. شیائومی با قدرت بیش از پیش، در تلاش برای گسترش این فروشگاه‌ها در گوشه گوشه‌ی جهان است. فروشگاه‌های Mi دارای محصولات متنوعی هستند و امکان متفاوت بودن محصولات هر فروشگاه با دیگری، بر حسب اولویت فروش و بازار آن در هر شهر یا استان وجود دارد.