گوشی سونی Xperia 5 IV معرفی شد فروشگاه اینترنتی موبایل تندیس-اصفهان موبایل مارکت

ما همیشه سونی را با لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و تجهیزات حوزه تکنولوژی می‌شناسیم و این برند مدتی طولانی است که بهترین گوشی‌های موجود در بازار را نیز طراحی می‌کند. در این مقاله اطلاعاتی از گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 در اختیارتان قرار می‌گیرد. مجله خبری موبایل مارکت اکسپریا ۱ مارک ۴ که به تازگی و در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۲ عرضه شده در واقع آخرین نمونه از گوشی‌های پرچمدار برند سونی است. “دوره گوشی های سونی سر اومده.” شاید گفتن این حرف خیلی خوشایند نباشه ولی واقعیته. سونی البته بعد عصر طلاییش چند باری سعی در کامبک به بازار رو داشت که موفق نبود.

  • در هر صورت، وقتی علت دانلود نکردن موبایل سونی رو شناسایی کنین، خیلی راحت تر میتونین مشکل رو برطرف کنین.
  • چرا که این گوشی اولین گوشی در جهان است که با یک زوم اپتیکال فیزیکی از 3.5 تا 5.2 برابر همراه شده است.
  • گوشی سونی Xperia 5 IV مجهز به گواهینامه IP68 بوده و در نتیجه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.
  • آپدیت گوشی سونی به برطرف شدن بسیاری از باگ ها و ایرادات نرم افزاری این دستگاه کمک می کند.
  • نکته مثبت این است که Xperia 5 IV برای اولین بار در کل سری 5 دارای پشیبانی از حالت شارژ بی سیم است.

لبه چپ درگاه سیم کارت قرار داره که امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان و یا یه سیم و کارت حافظه جانبی رو به شما میده و خبر دیگه ای نیست. پردازنده مرکزی گوشی سونی اکسپریا، ۸ هسته‌ای (یک هسته ۳.۰۰ گیگاهرتز Cortex X2، ۳ هسته ۲.۴۰ گیگاهرتز Cortex A710 و ۴ هسته ۱.۷۰ گیگاهرتز Cortex A510) است. نمایشگر گوشی‌های هوشمند و کیفیت صفحه نمایشگر می‌تواند نقش مهمی در تجربه کاربری دارد.

آگهی، قیمت و خرید آنلاین sony کارکرده

مدل Xperia 5 IV در اواسط ماه سپتامبر با قیمت 1049 یورو در اروپا و 999 دلار در ایالات متحده عرضه می شود. سه انتخاب رنگ برای این مدل وجود دارد که شامل رنگ های سبز ، مشکی و سفید اکرو می شود. بلندگو های استریو Full-Stage جدید ، و همچنین برخی جادوهای صوتی در زیر بدنه دستگاه از جمله فناوری های Dolby Atmos ، Hi-Res Audio ، DSEE Ultimate و 360 Reality Audio در بخش صدا وجود دارند. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

Sony Xperia E Dual

برای آشنایی با راه حل های دانلود نکردن گوشی سونی ، به ادامه مطلب توجه کنین. باتری گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض است. شرکت نگین خاورمیانه با هدف واردات و فروش کامپیوتر ، موبایل و لوازم جانبی الکترونیک در سال 1380 تاسیس گردید و از آن زمان تا به حال در این زمینه حضوری کاملا موفق داشته است. با توجه به تاریخچه بازار در حوزه ی دیجیتال، این شرکت از معدود شرکت‌های شناخته شده ای است که همگام با معرفی تبلت و موبایل به دنیای دیجیتال توسط برندهای مشهور دنیا، اقدام به فروش… نمایشگر با وجود این که مانند پرچمدار سونی، رزولوشن 4K ندارد ولی همچنان کیفیت بسیار عالی دارد. سونی بالاخره امسال تصمیم گرفت که شارژ بی‌سیم را نیز به پرچمداران کوچک‌تر خود اضافه کند.

در زیر بدنه دستگاه ، سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. همچنین یک نسخه مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی برای خرید نیز وجود دارد. یک اسلات کارت microSD برای گسترش بیشتر این حافظه و همراه با جک هدفون 3.5 میلی متری بر روی قسمت بالایی بدنه نیز وجود دارد. سونی آخرین سازنده تلفن های همراه است که این ویژگی ها را برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود حفظ کرده است. باتری یکی دیگر از بخش‌های گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ است که می‌خواهیم در این بخش بررسی کنیم. ظرفیت باتری نشان می‌دهد که یک گوشی هوشمند تا چه زمانی می‌تواند شارژ نگه داشته یا تا چه زمانی می‌توانید از گوشی خود استفاده کنید.