قیمت گوشی هواوی Huawei قیمت گوشی هواوی رنگین شاپ-اصفهان موبایل مارکت

دوربین عقب سه گانه که دوربین اصلی آن 24 یا 48 مگاپیکسلی است، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی یا 32 مگاپیکسلی از ویژگی‌ های برجسته گوشی هوآوی P30 لایت است. پردازنده Kirin 710 و باتری 3340 میلی‌آمپری این گوشی شاید چندان قوی نباشند ولی با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، بهترین است. فروشگاه آریا یک فروشگاه اینترنتی تخصصی و معتبر می مجله خبری موبایل مارکت باشد که انواع گوشی های هواوی نظیر پرچم داران سری mate و p میان رده سری nova Y به فروش می رساند. در فروشگاه آریا نحوه خرید بهترین گوشی های پرچم دار و میان رده هواوی بسیار راحت است همچنین برای انواع گوشی ها صفحات جداگانه ای تهیه شده تا مشخصات گوشی مورد نظر را بررسی کنید . یک گوشی هوآوی برای این که ارزش خرید داشته باشد لازم نیست تازه به بازار آمده باشد.

  • با این حال، هواوی در سال ۲۰۱۵، ساخت رده‌ی Ascend را متوقف کرد و روی ساخت محصولات سری P خود که با گوشی هواوی P8 آغاز شدند، تمرکز کرد.
  • پرچمداران امروزی گوشی هواوی در نوزده سپتامبر 2019 در مونیخ آلمان به کاربران تلفن های هوشمند معرفی شدند، بیشترین مانور هواوی بر روی این دو مدل گوشی در بخش دوربین اصلی آن هاست که به صورت دایره ای طراحی شده اند.
  • سرعت رشد بخش گوشی‌های این کمپانی بسیار بالا بود و اولین گوشی هوشمند، همراه با سیستم عامل اندروید در سال 2009 به بازار معرفی شد.
  • طراحی تاشو گوشی هواوی میت ایکس این امکان را می‌دهد که از همین دوربین‌ ها برای عکاسی سلفی استفاده کنید.

البته هواوی میت ۴۰ نیز همانند دیگر گوشی‌های جدید هواوی فاقد اپلیکیشن‌های گوگل است. بد نیست اشاره کنیم که جدیدترین گوشی هواوی Mate دارای یک پردازنده‌ی کرین می‌باشد. این رده‌ها، آن‌هایی هستند که در طول سال گذشته، هواوی حداقل یک گوشی از آن‌ها را وارد بازار کرده است. با این حالا وابستگی این برند به دولت چین و بررسی رفتار IP های مختلف (که به IP reputation معروف است)، تلاش‌های هواوی را برای موفقیت در بازار ایالات متحده‌ی آمریکا بر باد داد. با این حال، چندین گوشی هواوی راه خودشان را با بازار گوشی آمریکا باز کردند اما هواوی هرگز نتوانست حضوری قدرتمند در این کشور داشته باشد. البته، هواوی موفقیت خوبی در بازارهای گوشی بریتانیا و دیگر بخش‌های اروپا داشت.

گوشی موبایل هواوی مدل Mate 40 Pro ظرفیت 256/8 گیگابایت

این دو گوشی هواوی در سال 2012 معرفی شدند، هدف از تولید این پرچمداران توسط هواوی ایجاد انقلابی در طول عمر باتری ها با کیفیت بی نظیر بود. در گام بعدی و در سال 2011 هواوی توانست جانشین مدل اولیه ی خود یعنی گوشی هواوی U8660 که به هواوی آنر مشهور است را روانه ی بازارهای جهانی کند. این تلفن همراه هوشمند رقیبانی چون اریکسون اکسپریا arc را از پیش رو برداشت و به بازار آمریکا نیز صادر شد. اولین گوشی هواوی مجهز به اندروید مدل U8220 است، بخش تحقیق و توسعه ی هواوی توانست در سال 2009 این مدل را وارد بازارهای جهانی کند. در حال گوشی هواوی P40 Pro+ با کسب امتیاز 139 در سایت Dxomark بهترین دوربین را در بین گوشی های هواوی دارد و توانسته مقام دوم بهترین دوربین دنیا در بین گوشی های اندرویدی به خود اختصاص بدهد. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.

هواوی همواره به این مشهور بوده است که گوشی‌هایی با امکانات مناسب را در کنار قیمتی رقابتی وارد بازار می‌کند تا طیف وسیع‌تری از مردم جهان بتوانند از امکانات و فناوری‌های جدید موبایل استفاده کنند. کمپانی هواوی طیف گسترده‌ای از گوشی‌ها را با امکانات و قیمت متفاوتی وارد بازار کرده است که مشتریان بسته به نیاز خود می‌توانند یکی از آن‌ها را تهیه کنند. گوشی‌های سری P و سری Mate هواوی، از جمله محصولات پرچمدار این کمپانی هستند که با گوشی‌های قدرتمند بازار مثل گلکسی اس 12 سامسونگ و یا آیفون 13 پرو مکس اپل رقابت می‌کنند. گوشی هوآوی از نظر رنگ بندی رنگ های مختلف و جذابی دارند و کیفیت دوربین های خوبی هم دارند و از لحاظ باتری مقاومت بالایی دارند. گوشی هواوی قیمت و مشخصات بسیار خوبی در سری‌های مختلف دارد که همراه با داشتن فاکتورهایی که در این‌جا مرور کردیم؛ توانسته جزو پرفروش‌ترین گوشی‌ها دنیا شود و حتی رتبه دوم اپل در میان پرفروش‌ترین گوشی‌های همراه را تصاحب کند.

جدیدترین گوشی هواوی

عکاسان گوشی های هوشمند از مجموعه دوربین های چند سنسوری Mate 40 Pro که توسط دوربین اصلی عظیم 50 مگاپیکسلی که با همکاری پیشکسوتان دوربین آلمانی لایکا ساخته شده است، شگفت زده خواهند شد. البته آخرین ‌گوشی‌های سری P مجهز به اپلیکیشن‌های گوگل، گوشی‌های P30 هواوی هستند که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شدند. به احتمال زیاد گوشی‌های سری P50 هواوی که در سال ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شوند، نیز فاقد اپلیکیشن‌های گوگل هستند. Huawei ascend p1 وs huawei ascend p1اولین پرچمداران هواوی گوشی های اسند پی 1 و اسند پی 1 اس بودند.

برخلاف گوشی‌های هم رده‌اش که اغلب سنگین وزن و ضخیم هستند، هواوی nova 8 ضخامت ناچیز 7.64 میلی‌متری داشته و وزن آن به 170 گرم هم نمی‌رسد. بنابراین نوا 8 یک گوشی عالی مخصوص مشتریانی است که دستان بزرگی ندارند و می‌خواهند به راحتی گوشی در دست گرفته و بتوانند بدون مشکل یک دستی هم از گوشی خود استفاده کنند. وقتی صحبت از خرید گوشی به میان می‌آید، قیمت یکی از مهم‌ترین مسائلی است که می‌تواند در انتخاب کاربر تأثیرگذار باشد.