سامسونگ اکوسیستم سلامت و تندرستی را با خدمات بهداشتی مرتبط‌تر و متنوع‌تر گسترش می‌دهد – اتاق خبر جهانی سامسونگ


مجموعه ابزار توسعه‌دهنده سامسونگ از نظارت دقیق‌تر سلامت، ایمنی پیشگیرانه در رانندگی، تحقیقات پزشکی و بینش‌های عمیق‌تر سلامتی پشتیب، می‌کند.

Samsung Electronics در آستانه کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2022 (SDC22) از مجموعه ای از ابزارهای جدید رونمایی کرد که به توسعه دهندگان و جوامع در شکل دادن به عادات بهداشتی، سلامتی و ایمنی برای مصرف کنندگان در همه جا کمک می کند. این ابزارها شامل برنامه Samsung Privileged Health SDK برای شرکای منتخب، Fall Detection API برای پشتیب، از ایمنی کاربر، راه حل تحقیقاتی جدید سامسونگ برای برنامه نویسان آموزشی، بالینی و مراقبت های بهداشتی و همچنین فرصت های مداوم برای شرکای Health Connect است.

گفت: “بنیان سلامت سامسونگ ریشه در سخت افزار و فناوری حسگر پیشرفته ما دارد و توسط ا،یستم باز و رویکرد مش، ما تقویت شده است.” TaeJong Jay Yang، معاون اجرایی و رئیس تیم تحقیق و توسعه سلامت در Mobile eXperience Business، Samsung Electronics. به همین دلیل است که من هیجان زده هستم که ابزارهای توسعه‌دهنده، APIها و پیشنهادات شریکی را اعلام کنم که به متخصصان شخص ثالث، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها اجازه می‌دهد تا قابلیت‌های ردیابی و بینش پوشیدنی را برای سلامت، تندرستی و ایمنی گسترده‌تر پیش ببرند.

Samsung Privileged Health SDK: ارتقای ایمنی پیشگیرانه در رانندگی

سامسونگ در حال همکاری با رهبران منتخب صنعت برای توسعه خدمات بهداشتی شخصی است. با توجه به ایمنی به ،وان یکی از حوزه‌های تمرکز سامسونگ، این همکاری‌ها ابزارهای پیشگیرانه کاملاً جدیدی را برای ایمن‌تر ، جاده‌ها با شناسایی علائم اولیه خستگی و استرس راننده ارائه می‌کنند.

کار سامسونگ با Tobii، یک رهبر جه، در ردیابی چشم و مح،ات توجه که نرم‌افزاری را برای نظارت بر خواب‌آلودگی توسعه می‌دهد، یک نمونه است. اگر کاربران بخواهند، Privileged Health SDK سامسونگ، Tobii را قادر می‌سازد تا ضربان قلب ثبت‌شده توسط سنسورهای Galaxy Watch را در زمان واقعی حس کند و آنها را پردازش کند تا سطح خواب‌آلودگی کاربر را تعیین کند. همچنین، هارمن، پیشرو در فناوری خودروهای متصل، نوآوری‌های صوتی و راه‌حل‌های اینترنت اشیا، اخیراً Ready Care را معرفی کرده است. علاوه بر حواس‌پرتی، خستگی و تشخیص علائم حیاتی، کاربران می‌توانند به Ready Care اجازه دهند تا بار شناختی و سطح استرس را اندازه‌گیری کند و می‌تواند پیشنهادهایی برای مسیرهای جایگزین برای کاهش استرس راننده ارائه دهد.

خدمات بهداشتی: API جدید تشخیص سقوط برای قابلیت‌های ایمنی پیشرفته

Health Services API هایی را ارائه می دهد که به توسعه دهندگان و اشخاص ثالث اجازه می دهد تا از حسگرها و الگوریتم های قدرتمند در Galaxy Watch برای ارائه خدمات سلامت دقیق تر و پیشرفته تر استفاده کنند. سامسونگ در حال معرفی یک API جدید به ا،یستم است که حساسیت قابل تنظیم برای تشخیص سقوط، تقویت ایمنی پیشگیرانه و فراهم ، زمینه برای پیشنهادات بالقوه بیشتر را ارائه می دهد.

توسعه دهندگان اکنون می توانند با استفاده از الگوریتم های تشخیص سقوط گل،ی واچ سرویس هایی ایجاد کنند که با ،یب حسگرهای مختلف از جمله شتاب سنج و ژیروسکوپ، زمین خوردن یا زمین خوردن کاربر را حس می کند. این API توسعه برنامه ها را برای کاربر، که ممکن است با حوادث غیرمنتظره مواجه شوند را امکان پذیر می کند. علاوه بر این، کاربران Galaxy حتی قادر به تنظیم سطوح حساسیت هستند چه در حال ایستادن، چه در حال حرکت یا ورزش از طریق برنامه Galaxy Wearable. مانند ردیابی خواب که حرکات بی قرار یا افتادن از تخت را حس می کند تا تصویر کامل تری از خواب کاربر ترسیم کند، این API همه فرصت های جدید را برای توسعه دهندگان و کاربران به طور ی،ان باز می کند.

راه حل پایان به پایان تحقیقات: تسریع خدمات پزشکی و تحقیقات

سامسونگ همچنین در حال معرفی یک پروژه منبع باز است که راه حل های سرتاسری را با ،یب SDK، سیستم backend و پورتال برای انواع برنامه های سلامت ارائه می دهد. این مجموعه ابزار مراقبت بهداشتی یکپارچه، تحقیقات و تجربیات بالینی را تقویت می کند از سطح توسعه دهنده شروع می شود با ارائه بینش‌های پیشرفته از طریق ساعت‌های گل،ی و پوشیدنی‌ها برای حمایت از تحقیقات پزشکی در موسسات، بیمارستان‌ها، مراکز سلامتی و فراتر از آن.

محققان می‌توانند از این پروژه منبع باز برای ساخت ماژول‌هایی استفاده کنند که شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تا به روشی بدون اصطکاک و آگاهانه به یک مطالعه بپیوندند و فرآیند ورود را ساده‌تر کنند. ال،ای نظرسنجی انعطاف پذیر نیز برای ارضای نیازهای در حال تغییر سازمان ها وجود دارد. از آنجا، داده‌ها و بینش‌های مربوطه راحت‌تر از دستگاه‌های پوشیدنی جمع‌آوری می‌شوند، در حالی که شرکت‌کنندگان در طول فرآیند با بینش‌های عملی هدایت می‌شوند. سپس داده‌های رمزگذاری‌شده شرکت‌کنندگان به سیستم پشتیبان منتقل می‌شود، جایی که جوامع بهداشتی و پزشکی، بینش‌های جمع‌آوری‌شده را برای اطلاع‌رس، به برنامه‌های درم، بیمار، تحقیقات آتی و بسیاری موارد دیگر نظارت و تجزیه و تحلیل می‌کنند. جزئیات بیشتر پروژه جدید در SDC22 توسط سباستین سونگ، رئیس و رئیس تحقیقات سامسونگ اعلام خواهد شد.

Health Connect: بینش بیشتر و کنترل داده ها

Health Connect که با همکاری Google در بهار 2022 اعلام شد، به توسعه دهندگان مجموعه ای از API ها را ارائه می دهد که امکان ایجاد یکپارچه تجربه های جدید تن، اندام و سلامتی را فراهم می کند. Health Connect که در حال حاضر در نسخه بتا موجود است، کنترل‌های حریم خصوصی متمرکزی را به کاربران ارائه می‌دهد که اجازه دادن به برنامه‌های سلامت و تن، اندام را که می‌خواهند داده‌های روی دستگاه خود را با آنها به اشتراک بگذارند، آسان می‌کند. اکنون Samsung Health و Fitbit، همراه با برنامه‌های پیشرو سلامت و تن، اندام از جمله Leap Fitness، MyFitnessPal و Withings، Health Connect را برای ایجاد یک تجربه سلامتی تاثیرگذارتر و جامع‌تر اتخاذ کرده‌اند. و با اجازه کاربر، توسعه دهندگان برنامه می توانند از داده های به اشتراک گذاشته شده از طریق Health Connect برای استفاده در برنامه های خود استفاده کنند تا تصویر کامل تری از سلامت خود به کاربران ارائه دهند.

سامسونگ متعهد به ارائه جامعه خود است از جمله کاربران، اشخاص ثالث، توسعه دهندگان و غیره ابزارها و منابع پیشرفته برای ساختن و بهره مندی از خدمات بهداشتی مرتبط و متنوع تر. به ،وان بخشی از ابتکارات کلی سلامتی سامسونگ، این شرکت به ارائه ا،یستم گسترده ادامه خواهد داد. که جامعه سامسونگ در طول SDC22 بیشتر در مورد آن خواهند شنید که کاربران را با بینش و اطلاعات بیشتری در مورد سلامت و تندرستی توانمند می کند.


منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-further-expands-health-and-wellness-ecosystem-with-even-more-connected-and-diverse-health-services?utm_source=rss&utm_medium=direct