یک راه حل امنیتی انقلابی برای تجارب دستگاه های متقابل سامسونگ – اتاق خبر جهانی سامسونگ


رارا

سبک زندگی امروزی بیش از هر زمان دیگری مرتبط است از تلفن‌های هوشمند گرفته تا خانه‌های هوشمند، انجام کارهای بیشتر با دستگاه‌هایمان آسان‌تر از همیشه است. با این حال، همانطور که اتصال ما رشد می کند، نگر، های ما نیز در مورد حفظ آرامش هنگام استفاده از ا،یستم های دستگاه متصل می شود.

Samsung Electronics با درک این موضوع که امنیت و حریم خصوصی اولویت‌های اصلی کاربرانش است، تجربه‌های امنیتی دستگاه‌های خود را با راه‌حل آتی، Samsung Knox Matrix در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ (SDC) امسال به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد.

از A تا Z: درک ا،یستم دستگاه های امروزی

سامسونگ بر این باور است که حفاظت باید مشارکتی، سرتاسر و در زمان واقعی باشد، به طوری که رویکرد ما برای جلوتر از تهدیدات و حفظ امنیت کاربران خود دائما در حال تغییر است. به همین دلیل است که دستگاه‌های هوشمند سامسونگ توسط پلتفرم امنیتی Samsung Knox محافظت می‌شوند، که دارای گواهینامه امنیتی درجه دفاعی برای استفاده توسط بسیاری از سازمان‌های ،تی برتر در سراسر جهان است.

امروزه، بیش از هر زمان دیگری، می‌تو،م از اتصال و عملکرد یکپارچه در حین انجام وظایف و کارهای روزمره خود لذت ببریم، خواه انجام یک کار کاری، لذت بردن از تمرین یا پایان روز.

با این حال، در حالی که ا،یستم‌های دستگاهی که ما روزانه از آنها استفاده می‌کنیم، کارها را راحت‌تر می‌کنند، هیچ‌گاه نمی‌توان از نگر، در مورد تهدیدات امنیتی بالقوه که صرفاً به دلیل اتصال به اینترنت دستگاه‌هایش وجود دارد، رهایی یافت. به هر حال، اگر فقط یک دستگاه به خطر بیفتد، بقیه در معرض خطر هستند. حفاظت از چند دستگاه، جبهه بعدی برای امنیت و حفظ حریم خصوصی است.

به همین دلیل است که سامسونگ با Samsung Knox Matrix، یک مفهوم انقلابی برای محافظت از چند دستگاه با امنیت سطح بالاتر، آمده است.

Samsung Knox Matrix: پشتیب، از اتصال دستگاه

Samsung Knox Matrix به ،وان سیستم بلاک چین خصوصی خود کاربر عمل می کند، که در آن دستگاه های متصل شما امنیت را از طریق نظارت متقابل چند لایه افزایش می دهند. به منظور محافظت از خانه هوشمند کاربر در برابر دسترسی غیرمجاز و آسان‌تر ، فرآیند ورود به سیستم، Samsung Knox Matrix اعتبارنامه‌ها را دستگاه به دستگاه به اشتراک می‌گذارد و از اطلاعات حساس حتی بین دستگاه‌های مورد اعتماد محافظت می‌کند. فرقی نمی‌کند دستگاه‌های سامسونگ شما مبتنی بر Android، Tizen یا سایر سیستم‌عامل‌ها باشند، Samsung Knox Matrix می‌تواند یک SDK امنیتی یکپارچه ارائه دهد. با همه اینها، سامسونگ به پیشرفت استانداردهای امنیتی مش، برای دستگاه های مختلف متصل سامسونگ ادامه خواهد داد.

با Samsung Knox Matrix، تصور می کنیم که کاربران برای محافظت از خود نیازی به سازش در اتصال خود ندارند. Samsung Knox Matrix قرار است دستگاه‌های موجود در ا،یستم کاربر را با آسیب‌پذیری‌های کمتری از طریق شیوه‌های امنیتی قوی و متنوع ارائه دهد.1

با Samsung Knox Matrix در پشت شما، تلفن هوشمندی که در حال پخش به تلویزیون یا متصل به تهویه مطبوع است، ایمن تر می شود.

با ما همراه باشید تا درباره Samsung Knox Matrix و رویکرد امنیتی آن که برای دنیای متصل امروزی طراحی شده است بیشتر بد،د.

1 Samsung Knox Matrix نمی تواند محافظت کامل در برابر تمام آسیب پذیری های موجود در ا،یستم دستگاه متصل کاربر را تضمین کند.


منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-knox-matrix-a-revolutionary-security-solution-for-samsung-cross-device-experiences?utm_source=rss&utm_medium=direct