قیمت گوشی های موبایل مرجع موبایل ایران-اصفهان موبایل مارکت

در فروشگاه اینترنتی دارسو انواع گوشی موبایل که از VOLTE پشتیبانی کند را می توانید تهیه کنید. این سیستم به کاربران مزیت بیشتری مثل وضوح مطلق برای تماس های صوتی و تصویری می دهد. شرکت شیائومی علاوه بر گوشی‌های هوشمند اندرویدی، دوربین‌های بسیار خوبی نیز دارد.

  • چه در حال انجام یک بازی یا تماشای یک ویدیو به صورت آنلاین باشید، صفحه نمایش HD IPS گوشی های هواوی تضمین می کند که تصاویر و ویدیوها واضح تر و واضح تر هستند.
  • در ادامه، در رابطه با مهم‌ترین سری‌های گوشی سامسونگ و ویژگی‌هایی که هر سری را خاص می‌کند، صحبت خواهیم کرد.
  • اگر به فکر خرید گوشی سامسونگ با صفحه نمایش تاشونده هستید، باید در سری گلکسی Z جستجو کنید.
  • اما اگر بلاگر هستید و یا با گوشی خود برای اینستاگرام، تولید محتوا می کنید و یا با آن کارهای حرفه ای انجام می دهید، به خرید گوشی رده بالا و پرچمدار فکر کنید.

برای مثال، وضع قوانین جدید در مورد روند ثبت سفارش و واردات گوشی موبایل، ممکن است حجم واردات را کاهش و یا افزایش دهد. برخی دستورات خواسته یا ناخواسته باعث کاهش موجودی کالا در بازار موبایل می شود. در این مواقع حتی با کاهش نرخ ارز نیز ممکن است قیمت گوشی به صورت تصاعدی افزایش پیدا کند تا زمانی که کالا به مقدار نیاز بازار ایران تامین شود. برای مثال در سال 1397 قوانین مختلفی در زمینه رجیستری گوشی موبایل وضع شد، که موجب کمبود کالا و عدم تطابق عرضه و تقاضا در بازار موبایل ایران و تغییرات درقیمت به روز گوشیشد.

صرفه‌جویی در وقت با خرید اینترنتی گوشی

برخی دست‌های کوچکی دارند و می‌خواهند بدون دردسر یک دستی از گوشی خود استفاده کنند. این افراد معمولاً به گوشی‌های کوچکی نیاز دارند که اندازه نمایشگر مجله خبری موبایل مارکت آن‌ها 6 اینچ یا کوچک‌تر باشد. در حال حاضر یکی از کوچک‌ترین گوشی‌های بازار آیفون 13 مینی است که یک نمایشگر 5.4 اینچی را ارائه می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A22 SM-A225F/DSN دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

خیلی از کاربران به دنبالخرید گوشی اندرویداز برندهای سامسونگ یا شیائومی هستند. این برندها هر کدام ویژگی و مشخصات خاص خود را دارند و خرید شما بر اساس سیستم عامل، حافظه داخلی، دوربین و البته قیمت آنها، می تواند متفاوت باشد. اکنون که به ضرورت داشتن گوشی موبایل پی بردیم، بیایید انواع تلفن همراه که در بازار موجود هستند را با هم بررسی کنیم. امروزه تلفن های همراه پر از امکاناتی هستند که نه ‌تنها به ما در برقراری ارتباط با دیگران کمک می ‌کنند بلکه برای انجام کارهای روزمره از جمله پرداخت قبوض، انتقال وجه، درخواست تاکسی اینترنتی، سفارش غذا و خیلی کارهای دیگر استفاده می شوند.

وقتی که زمان زیادی از روزتان را با استفاده از موبایل می‌گذرانید مسلماً ترجیح می‌دهید موبایل شما بیشترین کارایی و بازدهی ممکن را داشته باشد تا بتواند تمام نیازهای شما را پاسخگو باشد. رقابت شدیدی که در بازار گوشی‌های موبایل وجود دارد باعث شده تا هنگام خرید گوشی، انتخاب‌های زیادی با قابلیت‌ها و کارایی‌های بالا پیش روی شما قرار بگیرد. البته میزان کارایی موبایلی که خریداری می‌کنید مستقیماً به میزان هزینه‌ای که برای آن می‌پردازید بستگی دارد. اما با هر مقدار هزینه‌ی معمول و در هر سطح، گزینه‌های زیادی وجود دارند که نیاز شما را کاملاً پوشش می‌دهند و می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

با این حال، اگر قصد خرید یکی از گوشی های این برند را دارید، برایقیمت روز گوشی های سامسونگمی توانید به سایت ما مراجعه کنید. این روزها بسیاری از کاربران به دنبال بازی با گوشی هستند بنابراین انتخاب موبایل مناسب با پردازنده قابل‌قبول باید در بین معیارهای مهم آن‌ها قرار گیرد. پردازنده‌‌‌های استفاده شده در گوشی های پرچمدار عموما به راحتی از پس نیازهای تمام کاربران بر خواهند آمد. در بازار میان‌رده‌ها و گوشی‌ های ارزان باید دقت بیشتری کرد؛ عموما پردازنده‌های اسنپدراگون در بازی‌‌ها نسبت به نمونه‌های مدیاتک و اکسینوس هم رده عملکرد بهتری دارند؛ حتما برای مقایسه بهتر به بررسی‌های گوشی مراجعه شود. اما اگر بلاگر هستید و یا با گوشی خود برای اینستاگرام، تولید محتوا می کنید و یا با آن کارهای حرفه ای انجام می دهید، به خرید گوشی رده بالا و پرچمدار فکر کنید.

این گوشی سامسونگ دارای دو دوربین 16 و 12 پیکسلی است و از اندروید 9.0 نیز پشتیبانی می کند. با اینکه در ابتدای کار فروش این گوشی ها بسیار کم بود اما آن ها قصد عقب نشینی از تجارت موبایل را نداشتند. سامسونگ با طراحی گوشی های هوشمند خود در رده های مختلف قیمت و کیفیتی توانسته عنوان پر فروش ترین تلفن های همراه را نیز به خود اختصاص دهد. برند سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های جدید در گوشی های خود و عرضه ی قطعات جانبی به دیگر برندها توانست در زمان کمی به یک قدرت بزرگ در زمینه موبایل و لوازم جانبی آن تبدیل شود.

یکی سری فاکتورها مثل دلال ها و واسطه ها که موبایل را از این دست می گیرند و به فروشنده خرد می فروشند نیز تاثیر غیر مستقیم خود را می گذارند. یعنی خرده فروش مجاز است که بهقیمت تمام شده گوشیکه در بالا به آن اشاره کردیم تا 7% اضافه کند. به خاطر همین است کهقیمت به روز گوشیدر مراکز عمده فروشی و فروشگاه های تک فروشی ممکن است متفاوت باشد. گوشی‌های هوشمند بازار، با دو سیستم‌ عامل بسیار معروف Android (اندروید) وiOS عرضه می شوند. البته سیستم‌ عامل‌های دیگری مثل ویندوز فون، بلک بری، بادا و غیره نیز وجود دارند، که حداقل در بازار موبایل ایران خیلی کاربردی نیستند.

بسته به چیزی که شما ترجیح می دهید، می توانید حافظه گوشی اپل خود را 64 گیگابایت، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت یا حتی یک ترابایت انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی های آیفون های اپل، در دسترس بودن این گوشی های هوشمند در طیف گسترده ای از رنگ ها و رویه شیشه ای تقویت شده با یون است که از گوشی ها در برابر خط و خش و آسیب محافظت می کند. قیمت گوشی ‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۳ تیر را مشاهده می‌کنید. قیمت گوشی ‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۶ تیر را مشاهده می‌کنید. قیمت گوشی ‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۹ تیر را مشاهده می‌کنید. قیمت گوشی ‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۳۰ تیر را مشاهده می‌کنید.

در خیلی از مناطق دنیا، به ویژه ایالات متحده‌ی آمریکا به فروش نمی‌رسند. از آن‌جایی که سامسونگ یک برند کاملا بین‌المللی است، قطعات و لوازم جانبی آن به راحتی در تمامی نقاط دنیا در دسترس هستند. در هر کجای جهان که زندگی کنید، احتمالا خرید گوشی سامسونگ برای شما بسیار آسان است. ممکن است در بعضی از مناطق دنیا، جدیدترین گوشی‌های این برند با کمی تأخیر به مصرف‌کنندگان برسند اما به سختی می‌توانید جایی روی سیاره‌ی خاکی پیدا کنید که خرید این گوشی دشوار باشد. اخیرا، بعضی از گوشی‌های سری Galaxy A به پر فروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی دنیا تبدیل شده‌اند. این موضوع، به سامسونگ برای عرضه‌ی گوشی‌های خوب با قیمت‌های خوب‌تر، فشار وارد می‌کند.