لیست قیمت و خرید گوشی موبایل شیائومی 26 آذر 1401 گوشی شاپ-اصفهان موبایل مارکت

در سالهای اخیر، شیائومی گوشی های پرچم‌داربسیار قدرتمندی را روانه بازار کرده است. شیائومی تعداد زیادی گوشی قدرتمند، زیبا و باکیفیت ساخته که همه آنها لیاقت این را دارند که پرچم‌دار شیائومی نامیده شوند. علاوه بر این شیائومی چند برند دیگر دارد که آنها نیز پرچم‌دارانی دارند؛ برند ردمی و برند پوکو. این گوشی توانست در دسته پرفروش ترین های شیائومی در گروه میان رده ها قرار بگیرد.

  • این تنوع بالا باعث شده تا تقریبا هیچ فروشگاهی همه ی مدل ها و کانفیگ (میزان حافظه و رم یا پک) های مختلف گوشی xiaomi رو همیشه موجود نداشته باشه.
  • همین باگ های ریز و درشت و آپدیت ها جزئی زیاد باعث شده تا کسانی که حوصله سر و کله زدن با گوشی رو ندارن بی خیال خرید گوشی شیائومی بشن.
  • تعداد اعضای خانواده‌ی می نوت در مقایسه با سری‌های دیگر کم‌تر است و آخرین مدلی که با این عنوان به بازار آمده، می نوت 10 لایت است که نزدیک به 2 سال از زمان معرفی آن می‌گذرد.
  • و در نهایت گوشی های سری F که کامل ترین گوشی های برند POCO به حساب میان و در لول قیمتی گوشی های میان رده نزدیک به بالارده قرار دارن و جدا از بحث عملکرد خوب در بیشتر بخش ها،‌ کیفیت ساخت بالاتری دارند و به نوعی پرچمداران این برند محسوب میشن.
  • با این حال، اگر از تمام آن پیچیدگی‌ها صرف نظر کنیم، می‌توان گفت که این برند چینی، تنها ۵ رده‌ی اصلی از گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند و خیلی از آن‌ها مدت‌ها است که محصولی وارد بازار نکرده‌اند.
  • بنابراین گوشی های شیائومی یا توسط خود این شرکت تولید می‌شوند، یا یکی از زیرمجموعه‌های آن.

با این حال، می توانید تصمیم خود را بر اساس عوامل مختلفی مانند اندازه صفحه نمایش، پردازنده، دوربین، کیفیت ساخت و قیمت قرار دهید. برای کمک به شما در جستجوی بهترین گوشی شیائومی، در اینجا لیستی از گوشی های مقرون به صرفه شیائومی وجود دارد که می توانید خریداری کنید. از تلفن های ساده ارزان تا گوشی های ممتاز، گوشی های شیائومی همه چیز را برای شما آماده کرده اند. اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات بالا و قابلیت های سلولی متنوع هستید، گوشی های شیائومی برندی هستند که باید به خاطر بسپارید. یکی از مهم‌ترین برند‌های که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و توانسته اعتماد مشتریان در مدت کوتاهی جلب کند و در بازار تولید تلفن همراه به موفقیت برسید، شرکت شیائومی است.

گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 11S – حافظه 128 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید گوشی شیائومی مورد توجه قرار میگیرد، دوربین موبایل می‌باشد. در گوشی های شیائومی کیفیت دوربین بیشتر از حد انتظار است، هم در گوشی های اقتصادی و هم در گوشی های میان رده و بالارده دوربین ها عملکرد فراتری را ارئه می دهند. با وجود حضور در حوزه‌های متعدد، محصولی که شیائومی به‌واسطه‌ی تولید آن به شهرت رسیده و همچنان با آن شناخته می‌شود، گوشی هوشمند است. در بازار داخلی چین، این برند با شرکت‌هایی چون Vivo، Oppo و HONOR رقابتی تنگاتنگ دارد و هنوز موفق به کسب رده‌ی نخست این صحنه‌ی پربازیگر نشده است.

شاید بتوان قیمت گوشی‌ موبایل شیائومی را در بازار میان‌رده‌ها و پایین‌رده‌های یک مزیت رقابتی بزرگ دانست اما این مساله در سری Mi کم‌رنگ‌تر از زیربرندهای این شرکت است. در سال‌های اخیر شیائومی روی ظاهر گوشی‌های خود هم، کارهای زیادی انجام داده است و حالا وقتی به گوشی‌های شیائومی نگاه می‌کنیم، سری موبایل‌های بسیار شیک با پشت آینه‌ای و رنگ‌های زیبا مانند طلایی می‌بینیم که چیزی کم از برندهای معروف و گرانقیمت ندارند. اغلب گوشی‌های شیائومی عکس‌های بسیار خوبی می‌گیرند و کیفیت دوربینی که روی بیشتر آن‌ها قرارگرفته است می‌تواند کاربران سختگیر را هم قانع کند. آیا به دنبال یک گوشی هوشمند نسبتا ارزان با امکانات زیاد هستید؟ شاید بخواهید شیائومی را بررسی کنید. گوشی شیائومی بهترین ویژگی ها مانند پردازنده های سریع اسنپدراگون و دوربین های متعدد را دارند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 Plus دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت

امکانات زیادی از قبیل قابلیت شخصی سازی تم، فونت و پشتیبانی از سوپروالپیپر در سال‌های اخیر به رابط کاربری گوشی های شیائومی اضافه شده است. در سال ۲۰۱۸ سران شرکت چینی شیائومی تصمیم گرفتند سری می را به پرچمداران شیائومی اختصاص دهند؛ از این رو گوشی پوکو را با هدف عرضه گوشی پرچمدار ارزان مجله خبری موبایل مارکت قیمت در بازار جهانی متولد شد. این برند خیلی زود، احتمالا برای مقابله با تحریم‌های احتمالی آمریکا، مستقل اعلام شد و تا کنون گوشی‌های پرفروش زیادی را روانه بازار کرده است. شیائومی با انواع گوشی پوکو نیز توانست موفق ظاهر شود و این برند نیز توانست در سال ۲۰۲۰ اعلام استقلال کند.

با استفاده از این رابط می توان گوشی هوشمند خود را به گونه ای دلخواه مرتب کرد زیرا ار سرعت و امنیت بسیار بالایی برخوردار است. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. قبلا MIUI بعضی از قابلیت‌هایی پایه‌ای اندروید مثل جا به جایی آیکون اپلیکیشن‌ها را نداشت. این نقص‌ها همراه با بعضی از طراحی‌های شیائومی، سبب انتقادات شدیدی از MIUI شیائومی شده و آن را با iOS اپل مقایسه کرده‌اند. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، وظیفه تأمین انرژی این گوشی را دارد که با شارژر سریع 33 واتی شارژ می شود. تمام اطلاعات شما تنها برای روند سفارشات شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت و فروشگاه آسیاتل تضمین میکند این اطلاعات بوسیله قوی ترین سیستم های امنیتی محافظت می شوند.

سیاست اصلی برند شیائومی برای فروش بیشتر هر محصولی ارائه قیمت پایین‌تر است و تا بدین لحظه نیز توانسته بسیار موفق واقع شود. این گوشی‌ها یا مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ می‌باشند. سرعت رفرش شدن صفحه نمایش بسیار بالاست، قابلیت‌های این گوشی‌ها خیلی خوب است و طراحی منحصر به فردی برای بازی کردن دارند. نهایتا این سری گوشی شیائومی به عنوان یک برند جدید، از این غول چینی جدا شد و گوشی پوکو اف ۲ پرو را وارد بازار کرد. این برند محصولات میان رده‌ی دیگری مثل پوکو ایکس ۳ و پوکو اف ۳ نیز وارد بازار کرده است.

برای خرید گوشی های موبایل شیائومی از کاربران به صفحه گوشی های شیائومی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. یکی از فاکتورهای موثر قیمت در بازار ایران فراوانی شرکت های وارد کننده و عرضه کننده اس که باعث میشه با فراوانی عرضه و رقابت برای فروش، هم شاهد تنوع کالایی بیشتری باشیم هم قیمت های مناسب تر برای مصرف کننده. خوشبختانه عرضه گوشی های شیائومی در انحصار چند شرکت خاص قرار نگرفته و همین امر یکی از دلایلیه که در گوشی های با قیمت دلاری یکسان، گوشی های شیائومی قیمت ریالی کمتری به نسبت بعضی برندها داشته باشند. تلفن همراه شیائومی RedMi 9C به لطف قیمت مقرون به صرفه ، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب می کند.