انواع آگهی‌های خرید، فروش و قیمت موبایل و تبلت اچ تی سی HTC شیپور-اصفهان موبایل مارکت

فروشگاه اینترنتی باترینو، با بیش از یک دهه تجربه در زمینه ارائه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری تلفن های همراه، آماده پاسخگویی به نیاز شما عزیزان است. از مهمترین خدمات اصلی باترینو می توان به فروش انواع باتری سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی و دیگر برند های مطرح در بازار نیز اشاره کرده. اچ‌تی‌سی به عنوان تولیدکننده اولین گوشی هوشمند مجهز به اندروید شناخته می‌شود، این گوشی بیشتر به نام‌های T-Mobile G1 یا HTC Dream شناخته می‌شود. این گوشی از صفحه نمایشگر ۳٫۲ اینچی TFT و پردازنده تک هسته‌ای MSM7201A کوالکام بهره می‌برد و به یک کیبورد فیزیکی کشویی نیز مجهز بود. خدمت رسانی به مشتری، جزو برنامه های اصلی کاری ما بوده و هست. بر همین اساس، تمام سعی و تلاش تیم فنی و فروش جانبی این بوده که رضایت خاطر مشتری تامین شده و تجربه خوبی از خرید، در ذهن مشتریان عزیز نقش بندد.

اچ‌تی‌سی در حال حاضر به اندازه گذشته فعال نیست و تعداد کمی کارمند دارد (حدود ۵۰۰۰ نفر) و تنها یک مدل گوشی هوشمند تولیدی دارد، و بیشتر بر روی واقعیت مجازی و… تمرکز دارد. اما در گذشته‌ای نه چندان دور، این شرکت نبردی سخت با ال‌جی، سونی و سامسونگ داشت که دوره‌ای طلایی محسوب می‌شد. ما با ایجاد محتواهای معرفی محصولات، جعبه گشایی، بررسی، مقایسه و نمودار قیمت در محصولات توانسته‌ایم روند انتخاب و خرید گوشی و سایر محصولات را آسان‌تر کرده و طعم لذت‌بخش خرید اینترنتیرا به مشتریان خود منتقل کنیم.

  • هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم.
  • می باشد؛ این محصولات از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی، نوکیا و …
  • بدلیل پیچیده بودن فرایند باز کردن گوشی های اچ تی سی؛ تعویض باتری اچ تی سی E9 Plus در دفاتر تعمیر موبایل ماکروتل حدود 1…
  • فروشگاه آسون دیجیتال فروشگاه اینترنتی کالاهای دیجیتال با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، تجربه‌ی لذت‌بخش و اطمینان بخشی از یک خرید اینترنتی را فرآهم می‌آورد.
  • © 2022 استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ماکروتل ™ با ذکر منبع بلامانع است.
  • استفاده از آداپتور و کابل فیک به باتری موبایل اچ تی سی شما صدمه میزند.

استفاده از محتویات این سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز است.

گوشی موبایل اچ‌تی‌سی مدل Desire 820G Plus دو سیم کارت

جهت اطلاع ازقیمتباتریاورجینال اچ تی سیوخرید باتری موبایل با امکان یک هفته بازگشت وجه و 100 روز گارانتی بی قید و شرط می‌توانید از سایت باترینو مرکز تخصصی باتری گوشی‌های همراه اقدام کنید. برای خرید گوشی های موبایل اچ تی سی از کاربران به صفحه گوشی های اچ تی سی فروشی کاربرانمراجعه نمایید. اچ‌تی‌سی از سال ۲۰۱۲ و شروع قدرت و پیشرفت اندروید با نسخه ۴، وارد رقابتی سخت با دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی، از جمله ال‌جی، سامسونگ، سونی و هواوی شد. در آن زمان اچ‌تی‌سی با کیفیت‌ترین گوشی‌های دنیا را می‌ساخت که در بین مدل‌های مختلف به عنوان زیباترین و خوش دست‌ترین مدل‌ها شناخته می‌شدند. کمپانی اچ‌تی‌سی مدل‌های پرچمدار خود را به عنوان اچ‌تی‌سی وان به بازار جهانی عرضه می‌کرد. همچنی اچ‌تی‌سی مدل‌هایی با سیستم عامل ویندوزفون نیز عرضه کرد.

◄ سیم کارت گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 530

© 2022 استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ماکروتل ™ با ذکر منبع بلامانع است. به موقع شارژ کردن باتری (بهتر است باتری شیائومی کمتر از 15 درصد و بیش تر از 95 درصد نشود). کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت همیاران فناوری هوشمند ارس (فروشگاه مجله خبری موبایل مارکت آنلاین سایمان دیجیتال) می‌باشد. اگر باتری گوشی HTC شما خراب شده می‌توانید به یکی از شعب ما در تهران یا شیراز مراجعه کنید. اما در کل یک بازه زمانی و دفعات شارژ برای باتری HTC تعریف گشته که اگر به آن میزان برسد باتری سلامت خود را از دست می دهد.

گوشی نوکیا 110 نسخه 2019 دوسیم کارت

اگر باتری موبایل اچ تی سی هنگام استفاده، بیش از اندازه داغ کرد یعنی سلامت باتری به پایان رسیده است و باید سریع تر به تعویض باتری موبایل اچ تی سی اقدام کرد. بدنه ی موبایل اچ تی سی و یا باتری موبایل اچ تی سی هنگام استفاده از گوشی به شدت و بیشتر از حد معمول داغ می کند. بادکردگی باتری و هنگ کردن موبایل اچ تی سی یعنی دیگر عمر باتری موبایل اچ تی سی به پایان رسیده است. استفاده از آداپتور و کابل فیک به باتری موبایل اچ تی سی شما صدمه میزند.

می باشد؛ این محصولات از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سامسونگ، شیائومی، هوآوی، نوکیا و … آسون دیجیتال ، یک دهه پس از آغاز فعالیت، با داشتن مراکز توزیع در استان تهران و تبریز امکان پرداخت و تحویل کالا را فراهم کرده است. سایر شهرهای کشور نیز گزینه های ارسال با تیپاکس یا پست پیشتاز برایشان فراهم شده است. کانکتور شارژ اچ تی سی وان ایکس CONNECTORE CHARGE HTC ONE X- G23 لیست مدل های مشابه که میتواند مورد استفاده قرار بگیرد در پایین صفحه آمده است. باتری اچ تی سی HTC One E9 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در کمتر از 2 ساعت تعویض و با 7 روز مهلت تست تحویل داده می‌شود | باطری اچ تی سی HTC One E9 مدل BOPJX100 با ظرفیت 2800 میلی آمپر ساعت و از نوع لیتویم پلیمر می‌باشد.