قیمت گوشی های موبایل مرجع موبایل ایران-اصفهان موبایل مارکت

اگر گوشی شما پردازنده خوبی نداشته باشد حتی اگر کیفیت و دقت حسگر دوربین‌هایش زیاد باشد بازهم نمی‌تواند کیفیت عکاسی لازم را داشته باشد، پس سعی کنید هر دو ویژگی را با هم داشته باشید. اگر اهل بازی کردن با گوشی هستید یا کارهای سنگین‌تری از کارهای روزمره با گوشی موبایل انجام می‌دهید بهتر است در انتخاب گوشی به پردازنده توجه ویژه‌ای داشته باشید. با توجه به اینکه اینترنت نسل پنجم هنوز در کشور ما به طور گسترده پشتیبانی نمی شود، بهتر است به سراغ خرید گوشی های 4G برویم.

ممکن است تعجب کنید اما در حال حاضر در سایت ما، گوشی تا 3 میلیون تومان نیز عرضه می شود که ویژگی جالب توجهی دارد. این موضوع که سری‌های مختلف از محصولات با نامگذاری مشخص برای گروه خاصی از کاربران طراحی می‌شود، در بین برند‌های حوزه کالای دیجیتال تبدیل به یک قانون نانوشته شده است. در گوشی‌های تولیدی توسط این برند، شاهد سری‌های مختلفی هستیم که هر یک دارای ویژگی‌های منحصر به خود هستند. به صورتی که کاربران می‌توانند با در نظر گرفتن نیاز‌های خودف مناسب‌ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند. در این صورت طیف بیشتری از افراد می‌توانند صاحب یکی از گوشی‌های موبایل سامسونگ شوند. مثل هر محصول دیگری وقتی فاکتورهای کاربردی افزایش می یابد و یا ضریب امنیت در آن بالا می رود نمودار پر شیبی از قیمت را می بینیم.

  • اگر می‌خواهید تنها ۴ میلیون تومان روی خرید یک گوشی جدید با مشخصات نسبتا خوب، هزینه کنید، سامسونگ محصولی برای فروش به شما دارد.
  • برخی مواقع که احتمال رجیستری و یا ورود آیفون به داخل کشور، کاهش می یابد، به همان ترتیب قیمت آیفون نیز افزایش می یابد.
  • به خصوص در کشور ما که همواره دلار و وضع قوانین در حال تغییر است و روی نوسان قیمتی موثر است این موضوع حائز اهمیت است.
  • یکی از سر راست ترین آنها، به خصوص در کشور عزیزمان ایران، قیمت دلار است.
  • زمانی در کنار قیمت انواع گوشی باید فاکتورهای مهم‌تری را در مسئله دخیل می‌کردید اما الان باید ببینید چقدر پول دارید تا متناسب با آن گوشی دلخواه‌تان را بخرید.
  • خرید‌های سنتی و به‌اصطلاح آفلاین سبب اتلاف وقت و هزینه بیشتری خواهد شد.

سری گلکسی گوشی سامسونگ دارای چهار باند GSM است علاوه بر این اولین سری گلکسی دارای دوربینی 5 مگاپیکسلی بود. گوشی‌های سامسونگ Galaxy S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا در این سری جای می‌گیرند. واضح است که گوشی اولترا، قوی‌ترین و بزرگ‌ترین مدل گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ است و البته قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S21 ultra از سایر گوشی‌های این سری، بالاتر می‌باشد. گوشی سامسونگ گلکسی اس گل سرسبد گوشی‌های هوشمند این غول فناوری است.

که در این صورت پیشنهاد ما خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه دیجی کالا است. گوشی‌های سامسونگ، مدل‌های مختلفی از گوشی با امکانات متفاوت وجود دارد. چراکه در برخی مدل‌های دارای دوربین با کیفیت بالاتر و همچنین ویژگی‌ها و سنسورهای مختلف، این موضوع می‌تواند قیمت گوشی ساموسنگ را افزایش دهد. آخرین محصولات سری ای گوشی سامسونگ در سال 2019 رونمایی شدند که از مهم ترین آن ها می توان به گلکسی ای 10 و گلکسی ای 40 اشاره کرد. قیمت گوشی سامسونگ در این سری با توجه به نوع کارکرد بسیار معقول و بصرفه است. این سری از تلفن های همراه که به تلفن های هوشمند نیز نامیده می شوند از نرم افزارهای مدیریتی خود سامسونگ بهره می برند، در کنار این ها نرم افزارهای کاربردی مانند Gmial ، GPS و …

Samsung Galaxy A23 6/128GB Mobile Phone

اصلی‌ترین تفاوت این دو سری با یکدیگر در ابعاد صفحه نمایش و پشتیبانی از قلم در سری نوت بود. اگرچه در حال حاضر این دو سری شباهت‌های زیادی باهم دارند، اما همچنان هر یک طرفدار‌های مخصوص به خود را دارند. گوشی سامسونگ یکی از پنج زیر شاخه ی اصلی سامسونگ است که بعد از سال ها گذراندن طرح های R&D در بخش الکترونیک و مخابرات توانست در سال 1986 اولین گوشی سامسونگ را که برای داخل اتومبیل بود را طراحی و روانه ی بازار سازد. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M12 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

این گوشی های اقتصادی را می‌توان در رده قیمتی ۲ تا ۵ میلیون تومان قرار داد. البته باید در نظر داشته باشید که با این قیمت، امکانات و ویژگی‌های یک گوشی میان رده یا بالاتر را نمی‌توانید داشته باشید و همانطور که اشاره کردیم این گوشی‌ها عملکرد بسیار معمولی و حداقلی را می‌توانند به شما ارائه ‌دهند. گوشی های بالا رده زیادی هستند که همه موارد را با هم داشته باشند از آنجا که رنج قیمتی و تنوع مدلهای موجود بسیار بالا است، به شما پیشنهاد میشود با پشتیبانی بروز کالا تماس بگیرید و از متخصصین راهنمایی بگیرید. بدون قابلیت پشتیبانی از سرویس‌های گوگل طرفداران بسیاری دارند البته این محبوبیت تا حدودی به علت قیمت گوشی هواوی نیز می‌باشد که نسبت به قابلیت‌های ارائه شده بسیار مناسب است. Nothing Phone – معیاری برای تفاوتخرید یک موبایل متفاوت این روزها بدون در نظر گرفتن گوشی‌های خاص و بسیار گران‌قیمت تاشو (که فارغ …

هواوی بعد از سامسونگ مقام بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی در جهان را دارد که با تولید گوشی‌های سری P Mate و میان‌رده‌های سری نوا و Y بخش بزرگی از بازار جهانی موبایل را در اختیارگرفته‌است. گوشی‌های موبایل سامسونگ در سراسر دنیا کاملاً شناخته شده است و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. این کمپانی نام سری‌های گوشی‌های موبایل خود را به ترتیب از گوشی‌های پرچمدار مجله خبری موبایل مارکت تا پایین رده، از شروع نام سامسونگ برداشته است. به این معنا که گوشی‌هایسریS پرچمداران این برند بوده و گوشی‌های سری A میان‌رده، و محصولات سری M از گوشی‌های پایین‌رده این برند هستند. سری M اغلب سفارشی هند بوده و معمولاً از رام گلوبال پشتیبانی نمی‌کنند. ولی سامسونگ، گوشی‌های سریA خود را با رام رسمی گلوبال تولید کرده که در کشور ما نیز محبوبیت زیادی دارند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A52s 5G دو سیم‌کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت – ویتنام

این شرکت تولید کننده گوشی های پرچمدار، میان رده و اقتصادی است و همواره سعی کرده است که در ساخت و عرضه گوشی های خود بهترین امکانات را با کمترین هزینه روانه بازار کند. همین موضوع باعث شده است که انتخاب اول بسیاری از خریداران موبایل در ایران باشد. اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی محبوب ترین و پر فروش ترین برندهایی هستند که در بازا وجود دارند. هر کدام از اینها، دارای خط تولید گوشی های پرچمدار، میان رده و پایین رده هستند که روی قیمت آنها تاثیر می گذارد. انتخاب آنها می تواند بسته به سلیقه، استفاده شما از گوشی و پولی که می خواهید بابت آنها هزینه کنید، می تواند متفاوت باشد. اما اگر ازقیمت تمام گوشی هااطلاع داشته باشید، کار برای شما راحت تر می شود.