گوشی سونی قیمت، مشخصات و مقایسه موبایل های sony زومیت-اصفهان موبایل مارکت

گاهی تنها دلیل بروز این مشکل، یه سری ناهماهنگی ها بین بخش های مختلف دستگاه و یا عدم پردازش درست برنامه هاس. با ریستارت کردن، پردازش ها از سر گرفته میشن و به حالت عادی برمیگردن. اگه مشکل برطرف نشد، میتونین برای دریافت راهنمایی بیشتر، از تکنسین های واحد تخصصی تعمیر موبایل در نمایندگی سونی کمک بگیرین. آموزش آپدیت تمامی گوشی های سونی اکسپریا همیشه برای دریافت آخرین قابلیت ها،بهبود عملکرد ،رفع اشکال ها و بهینه کردن دستگاه برای استفاده ی مداوم به بروزرسانی یا آپدیت نرم افزاری نیاز داریم ….

اما با وجود این، سونی این گوشی را ویژگی‌های قابل توجهی همراه کرده است. کیفیت ساخت گوشی در حد مدل‌های گران‌قیمت است، نمایشگر با وجود این که 60 هرتز است اما همچنان عالی است. دانلود نکردن گوشی ، مشکل رایجیه که خیلی از کاربرا باهاش مواجه میشن. احتمالا شما هم تجربه کردین که گوشی موبایلتون هیچی دانلود نکنه.

  • ما در سایمان دیجیتال با هدف تسهیل روند خریدو ارائه‌ی قیمت مناسبفعالیت خود را آغاز نموده‌ایم و در تلاش هستیم تا محصولات بروز را به بهترین شکل ممکن عرضه کنیم.
  • آموزش غیر فعال کردن برنامه های غیر ضروری در Xperia Z5 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از نرم افزار های نصب شده توسط کارخانه در گوشی خود استفاده نکنید.گاهی اوقات وجود…
  • شرکت نگین خاورمیانه با هدف واردات و فروش کامپیوتر ، موبایل و لوازم جانبی الکترونیک در سال 1380 تاسیس گردید و از آن زمان تا به حال در این زمینه حضوری کاملا موفق داشته است.
  • سونی آخرین سازنده تلفن های همراه است که این ویژگی ها را برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود حفظ کرده است.
  • پس اگه فقط دوست دارید درباره مشخصات گوشی پرچمدار 2021 سونی بیشتر بدونید با بررسی Sony Xperia 5 III همراه موبونیوز باشید.

گوشی سونی اکسپریا 5 مارک 3 یکی از گوشی های پرچمدار 2021 سونی بود که اگه نگیم یه شکست کامل تو فروش رو تجربه کرد، حداقلش اونجوری که باید نفروخت. پس اگه فقط دوست دارید درباره مشخصات گوشی پرچمدار 2021 سونی بیشتر بدونید با بررسی Sony Xperia 5 III همراه موبونیوز باشید. در این مقاله بهترین گوشی های سونی را معرفی کردیم و ویژگی‌های هر یک از انها را مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که احتمالا متوجه شده باشید، بیشترین تمرکز گوشی های سونی، دوربین و صفحه نمایش است و البته سونی توانسته در این دو زمینه بسیار خوب عمل کند. نظر شما در مورد قیمت جدیدترین گوشی سونی 2022 چیست؟ کدام یک از آن‌ها ارزش خرید را دارند؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران پلازا به‌اشتراک بگذارید. قیمت گوشی سونی اکسپریا ۱ مارک ۴ حدود ۱۳۹۹ یورو یا ۱۴۷۹ دلار در نظر گرفته شده اما برخی از شایعات نشان می‌دهد که ممکن است این گوشی، با قیمت ۱۵۰۰ دلار نیز به فروش برسد.

نمایندگی تعمیر موبایل سونی ، یکی از معتبرترین مراکزیه که برای رفع مشکلات گوشی هوشمندتون میتونین بهش مراجعه کنین. فرایند تعمیر موبایل تو این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و برنامه ها انجام میشه. این مساله باعث شده که تعمیرکارا بتونن ریزترین مشکلات دستگاه رو هم تشخیص بدن و اونا رو برطرف کنن. اسپیکر استریو استفاده شده که بالا و پایین صفحه نمایش قرار گرفتن صدای با کیفیتی رو میدن و بلندیشون مناسبه اما خیلی خفن نیست و کمی برای یه گوشی پرچمدار ضعیفه.

این قلب تپنده در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شود و شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند بر اساس سیاست‌های خود یکی از آن‌ها را انتخاب می‌کنند. گوشی Sony Xperia 1 Mark 4 تک سیم‌کارته نانوسیم یا دو سیم‌کارته هیبریدی نانوسیم همزمان یکی فعال است. وزن این گوشی ۱۸۵ گرم است که به‌ عنوان یک گوشی هوشمند وزن مناسبی دارد. در این گوشی از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به جای دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

چون توانسته بعد از مدت‌ها دوربینی با زوم پیوسته و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی ارائه کند. گوشی سونی Xperia 1 II نشان دهنده این است که کمپانی سونی به تمام بازخوردهای خود توجه می‌کند و سعی در رفع اشکالات موجود در نسل‌های قبل‌تر این گوشی‌ها دارد. با تمام ویژگی‌های خوبی که این گوشی برای ارائه کردن دارد، حتی اگر بهترین گوشی Sony محسوب نشود، قطعا جزو بهترین محصولات این شرکت است. اما با این حال اندازه آن برای بسیار از افراد مناسبتر محسوب می‌شود، در عین اینکه سایز آن 6.1 اینچ بوده و آنچنان کوچک محسوب نمی‌شود.

Sony Xperia 10 II-4/128Gb

بر طبق مجله سوئدی M۳ چاپ ۷/۲۰۰۶، سونی اریکسون بهترین مارک فروش رفته در کشورهای شمال است، پیرو نوکیا. سونی همیشه سعی کرده طراحی ساده و در عین حال با کیفیت ساخت بالایی رو برای گوشی هاش استفاده کنه. گوشی اکسپریا 5 مارک 3 هم از همین اصل پیروی میکنه و کاملا از متریال با کیفیتی ساخته شده.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia XA2 Plus ظرفیت 64 گیگابایت

قبل از این که مراحل بروز رسانی موبایل sony را شروع کنید، باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. مطمئن شوید که فضای خالی کافی در گوشی وجود دارد؛ فایل آپدیت معمولا پرحجم است و باید حداقل یک گیگابایت فضای حافظه را به آن اختصاص دهید. نکته بعدی که باید پیش از آپدیت مجله خبری موبایل مارکت چک کرده و از آن مطمئن شوید، شارژ باتری است.

گوشی موبایل سونی مدل Xperia XA1 Ultra G3212 دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت

دوربینی که سونی در این گوشی به‌کار گرفته، مناسب کاربرانی که با عکاسی آشنایی کافی ندارند و می‌خواهند بدون انجام تنظیمات، عکس‌های با کیفیت بگیرند نیست. ادامه عملیات آپدیت گوشی سونی ساده است و کافی است طبق دستورالعمل های ارائه شده پیش بروید تا گوشی شما به نسخه جدید اندروید آپدیت شود. دوربین سلفی به سنسور بزرگتر 12 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.9 اینچی همانند مدل بزرگتر Xperia 1 IV با لنز 24 میلی‌متری و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 با فوکوس ثابت ارتقا یافته است. در حالی که لنز واید و تله فوتو هر دو دارای تثبیت کننده نوری نیز می باشند.