مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ SAMSUNG ️ نمایندگی فروش گوشی موبایل سامسو-اصفهان موبایل مارکت

همچنین فروشگاه اینترنتی موبایل ۷ قابلیت خرید حضوری کالا را نیز دارا می باشد . تیم ارتباطات موبایل ۷ دارای فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، تلگرام ، فیس بوک ، یوتیوب ، گوگل پلاس ، تویتر و پینترست می باشد که بسیار علاقه مند هستیم مشتریان گرامی ما را در این بستر ها دنبال کنند. پس این کمپانی دست از تلاش برنداشت و کیفیت گوشی های سامسونگ روز به روز افزایش پیدا کرد تا امروزه این گوشی های کره ای به عنوان با دوام ترین و بهترین گوشی های بازار شناخته شوند. سامسونگ پس از عرضه سیستم عامل اندروید توسط گوگل فرصت را غنیمت شمرد و با اعمال تغییراتی روی این سیستم عامل و عرضه گوشی هایی مانند Galaxy S3 به بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان تبدیل شد. هم اکنون سامسونگ بیش از یک دهه است که با فروش سالانه چند صد میلیون گوشی بر بازار موبایل جهان حکمرانی می کند.

  • در روزهای آغازین معرفی گوشی‌های سری Galaxy Note، اندازه، مشخصات و طراحی این گوشی‌ها تفاوت زیادی با گوشی‌های سری Galaxy S سامسونگ داشت.
  • برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی سامسونگ گلکسی A32 4G روی لینک کلیک کنید .
  • این خط تولید عمدتاً با در نظر گرفتن هند ساخته شده است که فقط از طریق پلت فرم تجارت الکترونیک فروخته می شود.
  • یک گوشی سامسونگ برای پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای همه وجود دارد، خواه به دنبال جدیدترین مدل با قابلیت های پیشرفته باشید یا یک تلفن اولیه با عملکردهای ضروری.
  • با اوج گرفتن سری A و افزایش امکانات و طبیعتا قیمت موبایل سامسونگ در این سری، شرکت کره‌ای برای پاسخ به نیاز بازارهایی همچون هند به گوشی میان رده، سری M را معرفی کرد.

اگر بخواهیم یک دسته بندی ساده از قیمت برای سری گوشی های سامسونگ در نظر بگیریم، سریA و M، به عنوان گوشیه های میان رده، مقرون به صرفه ترین، سری S و Note، محصولات پرچم دار وگران ترین آن ها هستند. از آن‌جایی که سامسونگ یک کمپانی بسیار بزرگ است که محصولات بسیار متنوعی در یک محدوده‌ی قیمتی بسیار گسترده ارائه می‌کند، اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، نمی‌توان هیچ برند دیگری را در بازار گوشی‌های هوشمند، رقیبی جدی برای این شرکت در نظر گرفت. اخیرا، بعضی از گوشی‌های سری Galaxy A به پر فروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی دنیا تبدیل شده‌اند. این موضوع، به سامسونگ برای عرضه‌ی گوشی‌های خوب با قیمت‌های خوب‌تر، فشار وارد می‌کند. پیش از این، ساسونگ تقریبا به این بازار توجهی نداشت و بیشتر تمرکزش را روی تولید گوشی‌های گران قیمت گلکسی اس و گلکسی نوت قرار می‌داد.

Samsung Galaxy F42 5G 6/128G

انواع گوشی موبایل سامسونگ از سری اس و نوت به دلیل بهره‌مندی از جدیدترین امکانات گوشی‌های هوشمند قیمت نسبتا بالایی دارند؛ به‌طوری‌که اگر به لیست قیمت گوشی سامسونگ نگاه کنید، قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ با آیفون های اپل برابری می‌کند. با این تفاوت که سامسونگ برای اینکه بازار میان‌رده‌ها و کشورهایی مانند هند را از دست ندهد، اقدام به عرضه‌ی انواع گوشی میان رده سامسونگ با نام سری A وM کرد. قیمت روز گوشی سامسونگ گلکسی A3 کاملا مقرون به صرفه بود و به همین دلیل فروش مناسبی را تجربه کرد.

محدوده قیمت

اگرچه در سال 2021 مدل جدیدی از گلکسی نوت به بازار عرضه نشد، اما گوشی های این سری همچنان طرفداران خاص خود را دارند. گلکسی نوت 20 آخرین نسل از این خانواده به‌شمار می‌آید که در چهار نسخه‌ی Note20، Note20 5G، Note20 Ultra و Note20 Ultra 5G تولید شده است. از این میان Galaxy Note20 Ultra 5G قدرت و کیفیت بالاتری را به نمایش می‌گذارد و قیمت بالاتری هم دارد. گوشی مجله خبری موبایل مارکت های سری Z سامسونگ از سال 2019 وارد سبد محصولات سامسونگ شدند تا خلاقیت و جسارت این شرکت در تولید گجت‌های متفاوت را به نمایش بگذارند. البته اولین موبایل این خانواده، با عنوان Galaxy Fold به بازار آمد و عبارت Z در عنوان آن دیده نمی‌شد. این سری از گوشی های تاشوی سامسونگ شامل دو دسته Z Flip و Z Fold می‌شود که هرکدام قابلیت‌ها و کاربرد خاص خود را دارند.

البته قیمت گوشی‌ های سامسونگ در مقایسه با قیمت انواع گوشی موجود در بازار کمی بیشتر است اما کیفیت این محصولات و قابل اطمینان بودن برند سامسونگ، موجب شده‌است که خریداران به سمت خرید این محصولات سوق پیدا کنند. این برند نام‌ آشنای کره‌ای سال‌های زیادی است که با انواع لوازم دیجیتال مهمان خانه‌های کاربران ایرانی است. محافظت شده با گوریلا گلس 5 با رزولیشن 1080 در 2400 پیکسل و دوربین 64 مگا پیکسلی با لنز 8 مگا پیکسلی التراواید به همراه لنز 5 مگا پیکسلی ماکرو و همچنین یک لنز 5 مگا پیکسلی تشخیص عمق با یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر به بازار ارائه کرده است . برای اطلاع از قیمت و خرید گوشی سامسونگ گلکسی A32 4G روی لینک کلیک کنید . قیمت گوشی‌های سامسونگ بسته به دسته بندی پایین‌‌رده، میان‌رده‌ و پرچمدار و ویژگی فنی هر کدام مشخص می‌شود. کیفیت نمایشگر، باتری، پردازنده، دوربین و لنزها، جنس بدنه، حافظه و رم از مهم‌ترین شاخص‌های تاثیرگذار در قیمت گوشی سامسونگ هستند.

شاید بتوان گفت که رقیب اصلی گوشی سامسونگ، گوشی اپل یا همان آیفون است. با اینکه شرکت سامسونگ بسیار بزرگ‌تر از اپل است و محصولات بسیار بیشتر و متنوع‌تری را وارد بازار می‌کند، اما گوشی‌های آیفون نیز از فناوری‌های بسیار پیشرفته و کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. در واقع، گاهی اوقات سامسونگ از روی ویژگی‌های آیفون، کپی‌برداری می‌کند. به طور کلی، سامسونگ از دو استراتژی قیمت‌گذاری استفاده می‌کند، اولین آن سیاست قیمت‌گذاری اسکیمینگ و دومین آن هم سیاست قیمت رقابتیست.

در هر سری که سامسونگ گوشی جدیدی به بازار عرضه می‌کند شاهد نوآوری‌های جذابی در بخش‌های مختلف آن هستید. در هر سری سعی شده است که از دوربین بهتر پردازنده بهتر باتری بهتر و طراحی و کیفیت ساخت بهتری استفاده شود. سری نوت گوشی سامسونگ هر ساله با صفحه های بزرگ و رزولوشن بالا طراحی و ساخته می شوند که به عنوان پرچمدار سامسونگ نیز شناخته خواهند شد. این محصول در سال 2011 با صفحه ی 5.3 اینچی رونمایی شد که برای یک تلفن هوشمند تا آن زمان واقعا بزرگ قلمداد می شد.

تعداد پیکسل‌های بیشتر به معنی اندازه تصویر بزرگ‌تر است، که در یک صفحه نمایش کوچک واضح‌تر دیده می‌شود. علاقه‌مندان به عکاسی خواهان دوربین با سنسور ۱۲ یا ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 یا پایین‌تر برای عکاسی سریع حتی در نورهای کم می‌باشند. یک عکاس معمولی می‌تواند حتی با یک دوربین ۸ یا ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 یا f/2.2 کار کند. اگر شما از کسانی هستید که گوشی خود را زیاد زمین می‌زنید، بهتر است به سراغ انواع فلزی یا پلاستیکی بروید.

البته هنوز به اندازه سامسونگ به محبوبیت نرسیده است و افراد زیادی خرید گوشی های سامسونگ را ترجیح می دهند. توانایی بالای سامسونگ در انواع گوشی های هوشمند باعث شد تا تقاضا برای خرید آن در سراسر جهان بالا رود. برای این که سامسونگ بتواند نیاز بازارهای دنیا را پاسخگو باشد در کشورهای مختلفی مانند هند، ویتنام، اندونزی و برزیل شعبه های خود را زیر نظر شعبه اصلی تأسیس کرده است. انجام این کار باعث شد تا هم نیاز تمام کاربران در سراسر جهان به راحتی برطرف شود و هم این که ازنظر اقتصادی، قیمت نهایی دستگاه کم تر تمام شود و صرفه جویی وجود داشته باشد.