[Voices of Galaxy] با زنان بولیوی که رانندگی می کنند با اسکیت بورد و گوشی های هوشمند تغییر اجتماعی کنید – اتاق خبر جهانی سامسونگ


Voices of Galaxy افرادی را نشان می دهد که از اشتیاق، خلاقیت و اراده خود همراه با فناوری استفاده می کنند تا تأثیر مثبتی بر زندگی خود و جوامع خود بگذارند.

برای ImillaSkate، اسکیت برد بیش از یک ورزش است، بلکه یک فلسفه زندگی است. ImillaSkate به ،وان 9 زن در 20 سالگی تصمیم گرفت از اشتیاق خود به اسکیت استفاده کند تا حس غرور و غرور جدیدی را در اسکیت ایجاد کند. چولیتاس، ،ن بومی بولیوی که همیشه مورد استقبال جامعه قرار نمی گرفتند. د،نگ دامن، دامن های سنتی آنها چولیتا فرهنگ، آنها در تابلوهای خود به خیابان ها ریختند و از تلفن های هوشمند برای ثبت هدف خود در هر مرحله از راه استفاده کرده اند. امروزه، فناوری Galaxy به آن‌ها کمک می‌کند تا به گسترش و تعامل با افراد بیشتری در سراسر جهان در رسانه‌های اجتماعی ادامه دهند و فرصت‌های جدیدی را برای آنها باز کند. از ویدیوهای اسکیت پویا گرفته تا به‌روزرس،‌های مهم درباره تأثیر آن‌ها، تلفن‌های هوشمند مهم‌ترین ابزار آن‌ها برای تقویت پیام خود هستند.

این داستان کاربران Galaxy Elinor Buitrago، Belen Fajardo، Fabiola Gonzales، Brenda Mamani، Huara Medina، سوزان Meza، Este، M،es، Daniela Santivanez و Deysi Tacuri – که در مجموع به ،وان ImillaSkate شناخته می شوند – است که می خواهند جهان را جشن بگیرند و در آغوش بگیرند. چولیتاس و ،ن در همه جا، چه در داخل و چه خارج از اسکیت بورد.


منبع: https://news.samsung.com/global/voices-of-galaxy-meet-the-bolivian-women-driving-social-change-with-skateboards-and-smartp،nes?utm_source=rss&utm_medium=direct