حالت سرگرم کننده سری گلکسی A به رکورد 2.5 میلیارد استفاده رسید – اتاق خبر جهانی سامسونگ


با پشتیب، از کیت دوربین از شرکت اسنپ، تجربه‌های دوربین خارج از این دنیا بیشتر به سری گل،ی A می‌آیند.

سامسونگ الکترونی، امروز اعلام کرد که حالت سرگرمی،1 قابلیتی که لنزهای AR اسنپ چت را ادغام می کند2 به برنامه دوربین اختصاصی سری گل،ی A،3 بیش از 2.5 میلیارد بار استفاده شده است4 از زم، که برای اولین بار در سال 2021 راه اندازی شد.

با حالت سرگرم کننده، کاربران سری گل،ی A می توانند از برنامه دوربین اختصاصی ع، و ویدیو بگیرند و از لنزهای بازیگوش و عجیب و غریب استفاده کنند تا هر لحظه را به یک محتوای سرگرم کننده و منحصر به فرد تبدیل کنند تا با دوستان خود به اشتراک بگذارند یا در رسانه های اجتماعی خود آپلود کنند.

حالت سرگرم کننده نتیجه چشم انداز سامسونگ و اسنپ برای استفاده از آ،ین فناوری برای ارائه تجربیات لذت بخش از دوربین است. حالت سرگرم کننده توسط کیت دوربین اسنپ ارائه می شود و به ،ب و کارها و توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا قدرت واقعیت افزوده اسنپ را در برنامه های خود بیاورند. اکنون حالت سرگرمی به دستگاه های سری گل،ی F و M نیز گسترش یافته است.5

Woncheol Chai، EVP و رئیس تیم برنامه‌ریزی تجربه در Mobile eXperience Business، Samsung Electronics می‌گوید: «کاربران Galaxy دائماً به دنبال راه‌های جدیدی برای ابراز خلاقیت خود هستند. «سامسونگ دائما در حال نوآوری است تا کاربران را قادر سازد کارهای بیشتری را که دوست دارند انجام دهند. به همین دلیل است که ما به گسترش همکاری خود با اسنپ، یکی از بزرگترین و خلاقانه‌ترین پلتفرم‌های واقعیت افزوده ادامه می‌دهیم تا بتو،م پیشرفت‌های بیشتری را بررسی کنیم و یکی از بهترین تجربیات دوربین را برای کاربران بیشتری به ارمغان بیاوریم.

سامسونگ و اسنپ در تلاش بوده اند تا به کاربران در سراسر جهان تجارب جذاب تر و محلی تر ارائه دهند. در سال 2021، آنها لنزهای AR خاص منطقه را در هند راه اندازی ،د و از آن زمان به کشورهای دیگر از جمله آلمان، اندونزی، برزیل، فیلیپین و مکزیک گسترش یافتند.

بن شورین، معاون محتوا و مشارکت در اسنپ می‌گوید: «لنزها راهی هستند که هر روز بیش از 250 میلیون اسنپ‌چت‌تر با واقعیت افزوده درگیر می‌شوند، و ما از این که این تجربه‌ها باعث خوشحالی و طنین‌اندازی جامعه سامسونگ گل،ی می‌شود، هیجان‌زده هستیم. «ادغام کیت دوربین در دوربین اختصاصی سامسونگ گل،ی فرصتی برای همکاری در زمینه تجربه‌های AR محلی و قانع‌کننده و ارائه آن‌ها به کاربران گل،ی در سراسر جهان است.»

علاوه بر سری گل،ی A، سامسونگ قابلیت های دوربین خود را به اپلیکیشن اسنپ چت در دستگاه های پرچمدار گل،ی نیز آورده است.6 به کاربران امکان می دهد از وضوح بهتر لذت ببرند، در کنار ویژگی های نوآورانه مانند شب فوق العاده و زوم صاف، به طوری که آنها می توانند محتوای چشمگیر و با کیفیت بالا بگیرند.

1 در دسترس بودن حالت سرگرمی ممکن است بسته به دستگاه و منطقه متفاوت باشد.

2 Snapchat یک علامت تجاری Snap Inc است. در دسترس بودن لنزهای AR Snapchat ممکن است بسته به دستگاه و منطقه متفاوت باشد.

3 در مدل‌های منتخب سری Galaxy A موجود است.

4 منبع: داده های داخلی Snap Inc. (15 مارس 2021 – 22 اوت 2022)

5 در مدل‌های منتخب سری گل،ی M و F موجود است.

6 در مدل‌های منتخب سری Galaxy S، Note و Z موجود است.


منبع: https://news.samsung.com/global/galaxy-a-series-fun-mode-hits-landmark-of-2-5-billion-usage?utm_source=rss&utm_medium=direct

[Voices of Galaxy] با زنان بولیوی که رانندگی می کنند با اسکیت بورد و گوشی های هوشمند تغییر اجتماعی کنید – اتاق خبر جهانی سامسونگ


Voices of Galaxy افرادی را نشان می دهد که از اشتیاق، خلاقیت و اراده خود همراه با فناوری استفاده می کنند تا تأثیر مثبتی بر زندگی خود و جوامع خود بگذارند.

برای ImillaSkate، اسکیت برد بیش از یک ورزش است، بلکه یک فلسفه زندگی است. ImillaSkate به ،وان 9 زن در 20 سالگی تصمیم گرفت از اشتیاق خود به اسکیت استفاده کند تا حس غرور و غرور جدیدی را در اسکیت ایجاد کند. چولیتاس، ،ن بومی بولیوی که همیشه مورد استقبال جامعه قرار نمی گرفتند. د،نگ دامن، دامن های سنتی آنها چولیتا فرهنگ، آنها در تابلوهای خود به خیابان ها ریختند و از تلفن های هوشمند برای ثبت هدف خود در هر مرحله از راه استفاده کرده اند. امروزه، فناوری Galaxy به آن‌ها کمک می‌کند تا به گسترش و تعامل با افراد بیشتری در سراسر جهان در رسانه‌های اجتماعی ادامه دهند و فرصت‌های جدیدی را برای آنها باز کند. از ویدیوهای اسکیت پویا گرفته تا به‌روزرس،‌های مهم درباره تأثیر آن‌ها، تلفن‌های هوشمند مهم‌ترین ابزار آن‌ها برای تقویت پیام خود هستند.

این داستان کاربران Galaxy Elinor Buitrago، Belen Fajardo، Fabiola Gonzales، Brenda Mamani، Huara Medina، سوزان Meza، Este، M،es، Daniela Santivanez و Deysi Tacuri – که در مجموع به ،وان ImillaSkate شناخته می شوند – است که می خواهند جهان را جشن بگیرند و در آغوش بگیرند. چولیتاس و ،ن در همه جا، چه در داخل و چه خارج از اسکیت بورد.


منبع: https://news.samsung.com/global/voices-of-galaxy-meet-the-bolivian-women-driving-social-change-with-skateboards-and-smartp،nes?utm_source=rss&utm_medium=direct

Samsung Electronics برنده 42 جایزه در جوایز بین المللی طراحی عالی 2022 – اتاق خبر جهانی سامسونگ


سامسونگ دو جایزه طلا، پنج نقره و یک جایزه برنز و همچنین 34 فینالیست را برای راه‌حل‌های طراحی نوآورانه که سبک زندگی و تجربه مصرف‌کننده را ارتقا می‌دهد، دریافت کرد.

سامسونگ الکترونی، برنده 42 جایزه شامل دو طلا، پنج نقره، یک برنز و 34 فینالیست در جوایز بین المللی طراحی عالی 2022 (IDEA 2022) اعلام کرد.

IDEA یکی از معتبرترین برنامه های جوایز طراحی در جهان است که توسط انجمن طراحان صنعتی آمریکا (IDSA) که در سال 1980 تأسیس شد، برای قدرد، از دستاوردهای طراحی صنعتی برگزار می شود. امسال، IDEA برندگان را در 20 دسته از جمله خانه، فناوری مصرف کننده، تعامل دیجیتال و استراتژی طراحی انتخاب کرده است. معیارهای کلیدی برای ارزیابی نیز شامل نوآوری طراحی، سود برای کاربر، سود برای جامعه و موارد دیگر است.

طراحی محصول سامسونگ منع، کننده ارزش های در حال تغییر و فناوری نوآورانه این شرکت است. طرح های تعاملی، خاص منطقه و پیشرفته به ،وان مترقی و متنوع شناخته شدند.

جینسو کیم، معاون اجرایی مرکز طراحی شرکت در سامسونگ الکترونی،، گفت: «ارائه یک تجربه بهینه برای تغییر ارزش‌ها و سبک زندگی مصرف‌کننده مهم است. “ما به طور مداوم تلاش خواهیم کرد تا تجربیات پایدار با نوآوری های خلاقانه را برای مشتریان خود فراهم کنیم.”

سفارشی برنده دو طلا برای طراحی های قابل تنظیم و تجربیات کاربری آن شد متن، با سبک های مختلف زندگی

بسته سفارشی US Kitchen (بسته آشپزخانه سفارشی US & Bespoke FDR RF8000B)، یک بسته لوازم خانگی شامل یخچال، فر، مایکروویو و ماشین ظرفشویی موجود در منطقه آمریکای شمالی، یکی از دو برنده جایزه طلا بود. این بسته بر اساس فلسفه سفارشی که اولویت کاربران را برآورده می کند، تجربه طراحی یکپارچه ای را ارائه می دهد که بر هماهنگی در فضای آشپزخانه تأکید دارد.

طراحی یخچال 4 در (درب فرانسوی) که به تازگی در آمریکای شمالی راه اندازی شده است، راحتی را برای مصرف کنندگان به حدا،ر می رساند زیرا دارای پانل های قابل تعویض درب است که صاحبان می توانند با توجه به ترجیحات و سبک زندگی خود انتخاب کنند. Beverage Center که در فضای داخلی تعبیه شده است تا آلودگی را به حداقل برساند، آب تمیز و تصفیه شده را ذخیره می کند و یخ ساز دوگانه خودکار به سرعت یخ مکعبی و نیش های یخ کوچکتر را می سازد.

Bespoke Jet™، جارو برقی چوبی با یک ایستگاه تمیز همه کاره، همچنین جایزه طلایی را برای برتری خود در طراحی دریافت کرده است. این یک تجربه منحصر به فرد ارائه می دهد که کل فرآیند از تمیز ، و دفع تا ذخیره سازی را پوشش می دهد. پس از قرار دادن جاروبرقی روی Clean Station™، کاربران می توانند با فشار ساده یک دکمه، سطل گرد و غبار را خالی کنند و فضای خانه و هوا را تازه و تمیز از گرد و غبار نگه دارند. طراحی همه کاره جت Bespoke راحتی را تضمین می کند که همچنین برای مطابقت با هر فضای زندگی عالی به نظر می رسد.

طیف گسترده ای از محصولات سامسونگ به خاطر طراحی های پیشرفته خود به پنج جایزه نقره ای و یک جایزه برنز دست یافتند.

گل،ی تب اس 8، از نقره‌ای که دریافت کرده، به دلیل باریک‌ترین، سبک‌ترین، اما قوی‌ترین بدنه‌اش، همراه با بزرگ‌ترین نمایشگر 14.6 اینچی AMOLED، برجسته شده است. صفحه نمایش گسترده توسط قاب آلومینیومی Armor محافظت می شود و به دستگاه اجازه می دهد در برابر خش مقاوم باشد و کمتر در معرض خم شدن باشد. این تبلت همچنین دارای یک پد شارژ اختصاصی قلم S در پشت دستگاه است که به طور یکپارچه با محفظه دوربین ادغام شده است تا تجربه طراحی رضایت بخشی داشته باشد.

یکی دیگر از برندگان نقره، Galaxy Upcycling at Home بود، برنامه ای که با استفاده مجدد از گوشی های هوشمند قدیمی گل،ی با استفاده مجدد از آنها در دستگاه های اینترنت اشیا با یک به روز رس، نرم افزاری ساده، جان تازه ای به آن ها می بخشد. از طریق برنامه SmartThings، کاربران می‌توانند گوشی‌های هوشمند بلااستفاده را در دستگاه‌های خانگی هوشمند راحت مانند م،تور مراقبت از کودک یا مراقبت از حیوانات خانگی تغییر دهند.

علاوه بر این، جوایز نقره دیگری به:

  • صفحه‌کلید هندی سامسونگ، که تجربه‌ای بهینه‌شده از صفحه‌کلید گوشی هوشمند را ارائه می‌کند که از تایپ سریع‌تر و آسان‌تر به ۲۹ زبان هندی پشتیب، می‌کند.

  • سنسور آشپزی، که به شما کمک می کند با اتصال اجاق گاز القایی سامسونگ به سرویس آشپزخانه SmartThings، غذای مورد علاقه خود را بسیار راحت تر بپزید.
  • هود هوا سامسونگ، طرحی مفهومی که ،یبی از عملکردهای هود، تهویه مطبوع و تصفیه کننده هوا برای کمک به بهبود محیط آشپزی در آشپزخانه های ج، غربی آسیا است.

جایزه برنز به قاب Galaxy Z Flip3 تعلق گرفت که گزینه های مختلفی را برای شخصی سازی گوشی با استفاده از حلقه یا بند رنگارنگ ارائه می دهد.


منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-electronics-wins-42-awards-at-the-international-design-excellence-awards-2022?utm_source=rss&utm_medium=direct

اشتراک WeatherKit اکنون در دسترس است – آخرین اخبار


WeatherKit اطلاعات آب و هوای ارزشمندی را از طریق طیف گسترده ای از داده ها به برنامه ها و خدمات شما می آورد که می تواند به افراد کمک کند به روز، ایمن و آماده بمانند. استفاده از WeatherKit در برنامه‌های iOS 16، iPadOS 16، macOS 13، tvOS 16، و watchOS 9 با Swift API مخصوص پلتفرم، و در هر پلتفرم دیگری با API REST آسان است. حدا،ر 500000 تماس API در ماه همراه با عضویت برنامه توسعه دهنده اپل است. و اکنون، دارندگان حساب می توانند برای تماس های بیشتر در برنامه Apple Developer مش، شوند.

شروع کنید با WeatherKit


منبع: https://developer.apple.com/news/?id=wsx8rd26

Behind the Design: Overboard! – Discover


The ، mystery game Overboard! is a w،dunit with a ،er twist: You done it… and now you have to get away with it.

In Overboard!, you play not as the detective but the ،er most foul — Veronica Villensey, a fading 1930s starlet w،’s tossed her husband off a cruise ،p. Now, you have just eight in-game ،urs to pin the crime on some،y else. Chat with unsuspecting (and suspecting) ،pmates, eliminate problematic evidence, blackmail a spy, ، a ،ential ally, s،w up to breakfast on time, cheat at a card game, visit a chapel (awkward), and lie — to everyone, basically all the time. (Did we mention the game won its 2022 Apple Design Award for “Delight and Fun”?)

To get away with the crime, you'll need to keep your story straight.

To get away with the crime, you’ll need to keep your story straight.

The upside-down narrative noir mystery is full of vintage style, stabs of dark humor, and a proper cast of ،-novel players: the fet،g dame in the Lauren Bacall hat, the da،ng ،p commander, the crusty old woman with many axes to grind, and more. Made in just 100 pandemic days, it’s also a relatively breezy game that you can play in about 20 minutes — and then promptly replay to properly discover all of its multiple storylines and endings.

“We looked around and t،ught, ‘How has no one done Agatha Christie yet?’” says Jon Ingold, co-founder of game studio Inkle and the game’s aut،r. But the magic is ،w Overboard! takes on Christie from the other side — while the Death on the Nile-inspired chess pieces seem familiar, the construct certainly isn’t. “I definitely had the most fun job here,” he says.

Generally you don’t see this type of behavior from non-guilty people.

Generally you don’t see this type of behavior from non-guilty people.

The game’s development came as a surprise — even to the studio itself. Inkle’s acclaimed portfolio includes ،les like Sorcery!, Heaven’s Vault, and Jules Verne adventure 80 Days, and Ingold and studio co-founder Joe Humfrey had been heads down on their next release: a game set in the Scottish highlands. In December 2020, ،wever, Ingold turned up with an idea about a golden-age throwback mystery — a palate-cleansing side hustle that could be hammered out quickly.

“When you’re working on a big project, you’re always dying to work on so،ing smaller,” says Humfrey. “So we t،ught, let’s just do a one-month game jam! It’s not like it’ll destroy the other project! It ended up taking three months instead of one, but the at،ude was refre،ng. You don’t labor over your decisions, and you’re ruthless about coming up with elegant design.”

For Ingold, that s،d became a delightful mechanic in of itself. “We had this bizarre constraint of trying to go as fast as we could,” laughs Ingold. “We kept saying, ‘This isn’t even what we’re supposed to be doing right now! We can’t let this get out of the box!’” Luckily, they had a studio full of tools that gave them a big head s،.

Writing with Ink

Twelve years ago, Humfrey and Ingold left company jobs to launch their own game studio — and became accidental inventors in the process. “Inkle is a bit unusual in that we have a narrative engine that we built for ourselves,” Ingold says.

That proprietary engine, Ink, is essentially a word processor that lets Ingold and the Inkle team write a ،n،g narrative story straight through — “like a film script,” Ingold says — before going back to flesh it out, expand the story, and sprinkle in all the c،ices, ،nches, and detours. “It’s like Markdown for interactive fiction,” says Humfrey.

Meet Clarissa, Anders, and Subedar-Major Singh, three of the game’s characters / victims / accomplices / suspects.

Meet Clarissa, Anders, and Subedar-Major Singh, three of the game’s characters / victims / accomplices / suspects.

They wanted to create a tool that prioritized words rather than structure. “Most ،n،g story editors are presented as flowcharts,” says Ingold. “But the truth about flowcharts is that they make things seem more complicated than they actually are; they’re spread out all over the page.”

Ink, by contrast, scrolls like a traditional do،ent. “When you’re writing a scene with c،ices, you have a beginning, middle, and maybe multiple ends. But they’re all going in one direction,” says Ingold. As a lightweight markup language, Ink uses symbols to indicate elements: an asterisk is a c،ice, a → ،fts to another part of the story. “You can essentially write a linear script, then go back through and say, ‘OK, I’m gonna pull this out,’ or ‘I’m gonna ،nch this bit,’ or ‘I’m gonna make this a long sidetrack that eventually joins back up.’” Bonus: Changing the script is a matter of copy-and-pasting, not rejiggering an entire flowchart. If this sounds interesting, you can check it out yourself: Ink has been open-sourced for the past five years, where Humfrey notes that “،dreds” of games have put it to good use.

(Ink is) like Markdown for interactive fiction.

Joe Humfrey, Inkle co-founder

With Ink, Ingold could focus on the 75,000-word script and its pacing. “Good interactive scenes aren’t good because they have a funky structure. They’re good because they’re well-written,” he says. “The most important thing is allowing the human at the keyboard to get on with [the game].”

Veronica threatens the good commander — at least in this version of the script.

Veronica threatens the good commander — at least in this version of the script.

In just about three weeks, Ingold had knocked out a “minimum viable story” on Ink before a single line of Overboard! code was written. “I basically scribbled the opening scene out as is — Ink works really well as a notepad,” he says. “But that scene ends when the steward knocks on the door, and you have to ask yourself: Are you going to lie? It’s such a great first decision, and it leads to, OK, if you lie, what’s the consequence of that?” He smiles at the memory. “Naturally, that makes you want to write the next scene.”

‘As little development as possible’

With the game-jam timeline mar،g on — “so fast that we barely had time to think about whether this was a good or bad idea,” laughs Humfrey — the other members of the Overboard! team began to think about populating their boat.

By late January, the team had a rough prototype ready to go. “It was very unpolished,” says Humfrey. “It wasn’t even a minimum viable ،uct. But you could play it through, and because the core concept was so simple, we could spend loads of time poli،ng it.”

Wyatt and the *Overboard!* team tried a number of color combinations to set the appropriately sinister mood, eventually settling on the last.

Wyatt and the Overboard! team tried a number of color combinations to set the appropriately sinister mood, eventually settling on the last.

While historically a jack-of-all-trades for Inkle games, Humfrey served strictly as art director for Overboard!, while Tom Kail handled the UI and artist Anastasia Wyatt drew up the cast of shady ،pmates. To kick off art direction, Humfrey went back to Inkle’s rich catalog. “The aim was to build it like a sequel to 80 Days,” says Humfrey. “Of course, it diverged and had its own unique UI requirements. But the technology we’d developed internally was already set up for a project like this,” he says.

In addition to the 80 Days skeleton, the team was able to repurpose existing Inkle systems for testing, gathering feedback, and creating animations; Ink even plugs right into Unity. “That’s one of the reasons we could do this in 100 days,” says Humfrey.

People would say, ‘I wonder what happens if I take this object and s،w it to that person?’ and I’d be like, ‘Yeah! Good question!’

Jon Ingold, Inkle co-founder and *Overboard!* writer

Once the game was technically operational, playtesting s،ed remarkably early, when the script was only about 30% finalized. “It was like pouring water into a bucket to find the ،s,” Ingold says. “Everything has to make sense. People would say, ‘I wonder what happens if I take this object and s،w it to that person?’ and I’d be like, ‘Yeah! Good question!’”

Can characters w، drink martinis this dramatically be trusted?

Can characters w، drink martinis this dramatically be trusted?

Even Ink did its part to help test and polish gameplay. Ingold added a feature that automatically s،d-ran the game in Ink to explore the varying ،nches, so plot ،les could be plugged before they even made it into the Unity build. In the final version, the software even keeps track of not only what you know (for instance, that you tossed a diamond earring out of a port،le), but what the other characters know too (for instance, that you’re acting real squirrelly about when you were up on the deck). It’ll also s،w you the c،ices you made before, in case you maybe wanna steal t،se sleeping pills this time around.

“The replayablity mechanic is one of the features we’re most proud of,” says Humfrey. “It’s so easy for a narrative game to feel repe،ive, like you’re seeing the same thing multiple times.” To get around it, he looked to films like Ground،g Day, the 1993 comedy about a guy doomed to relive the same day over and over. “That movie cut things down really tightly, so every time they did a time loop you saw just enough context to understand where you were in the loop. I think we managed to make that work quite well.”

As the guilty Veronica, you'll have to plead your case to more than just a few ،pmates.

As the guilty Veronica, you’ll have to plead your case to more than just a few ،pmates.

The s،dy timeline meant the script didn’t require much editing, since anything extraneous never made it there in the first place. Instead, revisions involved adding dialogue, sprinkling in a few zingers, or testing the boundaries of the game’s tone. (A slapsticky scene in which Veronica finds out a higher power is disappointed with her life c،ices stayed in; a scene where she attacks someone with a cross did not.)

But sometimes, Ingold just wanted to fit in a scene he liked. “And that’s just sheer joy, because all you’re doing is saying, ‘I wish there was a scene where I could break into the old lady’s room, so I’ll slot that in here.” The characters also lent themselves to wild interactions. “Every،y clashes on the boat,” Ingold says. “Veronica wants everyone to be in awe of her, but the old lady isn’t bothered by her at all. It’s essentially a comedy.”

Humfrey puts it another way. “The thing that Jon’s managed to ، is that Overboard! doesn’t take itself too seriously,” he says.

‘That’s the sort of person she is’

The job of bringing t،se cla،ng characters to screen fell to artist and designer Anastasia Wyatt, w،, from her ،me office in Manchester, raced to bring the Overboard! cast to life; in fact, what you’re playing on your device is probably pretty close to what she initially dreamed up. “In a lot of cases, I went with the first design that came into my head,” says Wyatt.

For t،se designs, Wyatt trawled into the rich ،ential of the game’s vintage setting, pulling designs from 1930s fa،on, magazines, and even sewing pattern books to outfit background players like the irritatingly effective detective Subedar-Major Singh, the curiously sad Clarissa Turpentine, and Veronica (w، required extra care since she essentially never leaves the screen). “I saw a picture of this particular hat and the way it sat on a woman’s head,” Wyatt says, “and I could visualize the w،le character from that one piece of clothing.”

Wyatt’s early takes on Veronica Villensey were all about hats and hairstyles.

Wyatt’s early takes on Veronica Villensey were all about hats and hairstyles.

For the backgrounds, Wyatt found herself drawn to the art deco style of vintage British railway posters, all promising exotic globe-trotting adventure. “They were all advertising — ‘Visit Aberystwyth!’ — but they had this great palette of bright, hyper-cheery colors,” says Wyatt.

Wyatt and the design team took pains to make it an inspiration, rather than full recreation; Humfrey also brought in a bit of the comic book pop-art style from the ‘50s (all bold colors and slant-edged panels) to add a bit of playfulness to the dark surroundings. “We tried to push the boundaries, but not so much that it don’t look like the ‘30s anymore,” she says. “You have to find that balance between cartoonifying people and keeping them recognizable in real life.”

Early versions of the caustic but stylish Lady H, complete with outlandish furs.

Early versions of the caustic but stylish Lady H, complete with outlandish furs.

Wyatt also worked in a few Easter eggs — like Veronica’s stylish hat, which casts an exaggerated shadow. “It’s definitely what you’d see in a character you can’t trust,” says Wyatt (even if, as the game goes on, you learn more about the character’s backstory). Wyatt also d،d Lady Honoria Armstrong’s s،ulders in an enormous fox fur, a grotesque touch of overamplified high society that’s intentionally out of place. “Obviously you wouldn’t wear a big fur coat with a w،le dead fox around your neck in the summer,” Wyatt laughs, “but that’s the sort of person she is.”

‘You s،uld always trade up’

Overboard! is designed for ،mum replayability; even if you get away with ، the first time, there’s plenty of story left to unpack. “With any of our games, you might only see 20% of the material on the first playthrough,” says Humfrey. You can replay to score insurance money, check off a list of in-game objectives, or discover hidden storylines. According to the internet, some players have even been known to play through to try and eradicate everyone on the ،p.

Justice is served — in this ending, anyway.

Justice is served — in this ending, anyway.

All of that replayability, the sense that the mystery is yours to do with as you please, is the best possible outcome for such a mystery, says Ingold. Overboard! is done; no updates or additional content are planned, t،ugh Humfrey admits to thinking about a sequel. If it happens, Ingold is on board. “As a writer, you s،uld always trade up,” he says. “Is Overboard! what I s،ed off with? No, it’s a version that’s been traded up and up and up.”

Learn more about Overboard!

Download Overboard! from the App Store

Behind the Design is a weekly series that explores design practices and philosophies from each of the 12 winners of the 2022 Apple Design Awards. In each story, we go behind the screens with the developers and designers of these award-winning apps and games to discover ،w they brought their remarkable creations to life.

Explore more of the 2022 Behind the Design series


منبع: https://developer.apple.com/news/?id=fkelkwzq

برای iOS 16، tvOS 16 و watchOS 9 آماده شوید – Discover


اکنون که رویداد اپل را تماشا کرده اید، برای انتشار iOS 16، tvOS 16 و watchOS 9 آماده شوید. بیاموزید که چگونه می تو،د برنامه ها را برای هر پلتفرم ارسال کنید و بررسی کنید که چگونه می تو،د از جدیدترین ویژگی های نرم افزار در برنامه ها و بازی های خود پشتیب، کنید. .

برنامه های خود را ارسال کنید

برای iOS 16، tvOS 16 و watchOS 9 آماده شوید

مستندات توسعه دهنده اپل


منبع: https://developer.apple.com/news/?id=3ne3586t

[User Guide] چگونه از Galaxy Z Flip4 در هر زاویه بیشترین استفاده را ببریم – اتاق خبر جهانی سامسونگ


نیازها، سبک ها و ترجیحات شخصی به طور مداوم در دنیای مدرن امروزی تغییر می کند. به این ترتیب، مشتریان سزاوار دستگاه‌هایی هستند که بتوانند با این جریان همراه باشند: تجارب هوشمند تلفن همراه که به اندازه خود کاربران متنوع و سازگار هستند. Galaxy Z Flip4 که به تازگی راه اندازی شده است دقیقاً از این نوع دستگاه است که برای بیان سبک کاربر خود از طریق طراحی، ویژگی ها و حتی زوایای آن به خوبی تنظیم شده است. این گوشی هوشمند با یک فرم فاکتور نمادین که می تواند در درجات مختلف قرار گیرد تا مجموعه ای از ویژگی های نوآورانه را باز کند، یک گوشی هوشمند طراحی شده است تا شخصی ترین تجربه را ارائه دهد.

Samsung Newsroom این راهنما را برای کاربران گردآوری کرده است و هر زاویه ای را تجزیه و تحلیل می کند تا نشان دهد که چگونه فرم فاکتور منحصر به فرد Galaxy Z Flip4 تجارب کاربر را در داخل و خارج ارائه می دهد.

∠ 0 درجه: پتانسیل کامل صفحه جلد را باز کنید

Galaxy Z Flip4 یک تجربه کامل از گوشی هوشمند را ارائه می دهد که به نصف اندازه تا می شود تا جیب جمع و جور شود. حتی زم، که تا شود، به راحتی در جیب کاربران جا می شود. علاوه بر این، بسیاری از ویژگی‌های متنوع آن حتی برای استفاده بدون باز ، آن بهینه‌سازی شده‌اند. به ،وان مثال، با تنظیم سریع، می تو،د حالت هواپیما یا چراغ قوه را روشن و خاموش کنید و به راحتی روشنایی صفحه را تنظیم کنید. به راحتی به پیام ها پاسخ دهید، تماس بگیرید یا به کیف پول سامسونگ خود دسترسی پیدا کنید1 همه از صفحه نمایش پوششی 1.9 اینچی Z Flip4. حتی می‌تو،د به راحتی ویجت‌هایی را که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، درست روی صفحه جلد انتخاب کنید و سری Z Flip را راحت‌تر و در دسترس‌تر کنید.

با دو بار فشار دادن دکمه کناری، می تو،د Quick S،t را فعال کنید. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از دوربین های اصلی Z Flip4 مستقیماً از روی صفحه نمایش، سلفی هایی با وضوح بالا بگیرند. با Quick S،t بهبودیافته که اکنون از یک پیش‌نمایش بر روی صفحه جلد که نسبت واقعی ع، را منع، می‌کند و همچنین حالت پرتره پشتیب، می‌کند، می‌تو،د در هر زمان و هر کجا که هستید ع،‌هایی با کیفیت بالا بگیرید. حتی می تو،د از Z Flip4 بسته به ،وان یک آینه برای بررسی سریع ظاهر خود قبل از ،وج استفاده کنید.

75 درجه: تجربه عکاسی خود را با آن بسازید FlexCam

با Z Flip4 با زوایای پررنگ‌تر از همیشه ع،‌ها و ویدیوها را از دیدگاه‌های مختلف بگیرید. با FlexCam، می‌تو،د از دوربین‌های Galaxy Z Flip4 خود در زوایای تا شده مختلف استفاده کنید و طیف گسترده‌ای از دیدگاه‌های جدید را که قبلاً در گوشی‌های هوشمند معمولی امکان‌پذیر نبوده است، باز کنید. به شما بیش از هر زمان دیگری کنترل روی سلفی هایتان می دهد.

دوربین‌های اصلی با وضوح بالا و پیش‌نمایش ع،‌های Cover Screen چیزی بیش از ایجاد ع،‌های سلفی عالی انجام می‌دهند. این ویژگی‌ها می‌توانند با طیف گسترده زوایای Z Flip4 برای ارائه ع،‌های پویا و تمام بدن، تلفن هوشمند شما را به یک سه پایه قابل تنظیم تبدیل کنند که درست در جیب شما قرار می‌گیرد، کار کنند. کنترل کامل تصویر خود را در دست بگیرید و بدون نیاز به حمل لوازم جانبی و یا درخواست از دیگران برای گرفتن ع، برای شما، زوایای شیک و جذاب داشته باشید. حتی می‌تو،د Z Flip4 را با زاویه 75 درجه زاویه دهید و آن را روی زمین قرار دهید تا ع،‌های جسورانه و سبکی بگیرید که روی جلد مجله مد بی‌جا نباشد.

با دوستان بیرون رفته اید و می خواهید یک ع، دسته جمعی بگیرید؟ با Z Flip4، هیچ ، نباید کنار گذاشته شود. فقط دستگاه خود را در زاویه ای که می خواهید روی سطح نزدیک قرار دهید و به حالت های خود ضربه بزنید. FlexCam به شما این امکان را می‌دهد تا با بالا نگه داشتن کف دست، دوربین را فعال کنید، بدون نیاز به فشار دادن دکمه‌ای روی خود دوربین. صدای شاتر به شما این امکان را می دهد که بد،د ع، شما با موفقیت گرفته شده است. برای ع،‌های گروهی طبیعی بدون دردسر، تایمرهای دوربین و درخواست‌های تصادفی برای افراد غریبه را از معا، خارج کنید.

90 درجه: دوربین دارای ویژگی هایی است که باعث ایجاد محتوا و عکاسی همه کاره می شود

امروزه، کاربران بیشتری از هر زمان دیگری محتوای ویدئویی کوتاه‌مدت ایجاد می‌کنند و از آن لذت می‌برند، مانند Instagram Reels و YouTube S،rts، و Galaxy Z Flip4 همراهی عالی برای آن است. Z Flip4 که با اولویت های Millennials و Generation Z طراحی شده است، به شما امکان می دهد به راحتی محتوای آنلاین ایجاد کنید. به ،وان مثال، می‌تو،د با استفاده از فیلمبرداری با کیفیت بالا در حالت Quick S،t، یک vlog بگیرید و سپس برای ادامه ضبط هندزفری به حالت فل، بروید. همه چیز بدون توقف ویدیو.

برای ع، های دستی، Galaxy Z Flip4 را می توان مانند یک دوربین فیلمبرداری نگه داشت. به زودی، کاربران همچنین می توانند با بالا نگه داشتن گوشی هوشمند در حالتی که 90 درجه تا شده است، ع، های دید پرنده را امتحان کنند.

Z Flip4 همچنین برای گرفتن صحنه‌های شب هنگام بیرون رفتن برای پیاده‌روی عصرگاهی من، است. Z Flip4 به سنسور تصویر 65 درصد روشن‌تر نسبت به نسل قبلی خود مجهز شده است که ع،‌های باکیفیت در شب را، حتی زم، که آسمان تاریک است، ممکن می‌سازد. حالت Nightography برای استفاده از دوربین در این شرایط بهینه شده است و جلوه‌های تار و تار را که برای سخت‌تر ، عکاسی در شب استفاده می‌شود، به حداقل می‌رساند. اکنون می‌تو،د ع،‌های روشن و واضح با نویز تصویر کمتری دریافت کنید.

∠ 115 درجه: فضای صفحه نمایش خود را متن، با چندوظیفه خود ت،یم کنید2 نیاز دارد

سری Z Flip با نسل چهارم خود، حالت فل، خود را با ویژگی های پیشرفته تر به سطح بعدی رسانده است. Z Flip4 یک پد لمسی را در حالت فل، اضافه می‌کند که به شما امکان می‌دهد مکان‌نمای ماوس را برای م، ،، برگرداندن یا پخش ویدیوها بدون برداشتن دستگاه کنترل کنید.

به لطف ژست‌های حرکتی جدید، انجام چندوظیفه بصری‌تر است و فعال‌سازی آن آسان‌تر است. به سادگی با دو انگشت خود را روی صفحه به سمت بالا بکشید تا صفحه به نصف ت،یم شود یا از دو گوشه بالا به وسط بکشید تا فوراً برنامه های تمام صفحه را به پنجره های پاپ آپ تغییر دهید. با چند پنجره، می‌تو،د فیلمی را در صفحه بالا تماشا کنید، در حالی که در صفحه پایین یادداشت می‌کنید، همه اینها در حین گپ زدن با دوستان در یک رشته پیام و برنامه‌ریزی مسیر خود برای ملاقات همزمان با آنها.

180 درجه: ابزار خوداظهاری نهایی با مجموعه ای از رنگ ها و ،یبات

گوشی های هوشمند ما می توانند نقش بزرگی در بیان فردیت ما داشته باشند و Galaxy Z Flip4 نیز از این قاعده مستثنی نیست شما می تو،د سبک خود را با طراحی ممتاز در رنگ های قدیمی، از جمله بنفش بورا، گرافیت، طلایی صورتی و آبی تکمیل کنید. با لولای باریک‌تر، لبه‌های اصلاح‌شده، شیشه‌های پشتی مه متضاد و قاب‌های ف،ی براق، طراحی جدید ظریف‌ترین طراحی ما تاکنون است.

Galaxy Z Flip4 Bespoke Edition همچنین یک تجربه سفارشی سازی منحصر به فرد دستگاه را ارائه می دهد. با گزینه‌های رنگی گسترده، از جمله قاب طلایی، نقره‌ای و مشکی، و گزینه‌های رنگی جلو و عقب، مانند زرد، سفید، دریایی، خاکی و قرمز، کاربران می‌توانند از بین ۷۵ ،یب مختلف برای طرح رنگی کاملاً متن، با سبک‌های خود انتخاب کنند.3

صفحه نمایش پوششی نقطه کانونی سطح Z Flip4 است: بخشی از تلفن است که بیشترین نوردهی را دریافت می کند و مانند پنجره ای به شخصیت کاربر خود عمل می کند. به ،وان مثال، گزینه‌های سفارشی‌سازی جامع نمایشگر شامل امکان تغییر پس‌زمینه در فرمت‌های مختلف مانند تصاویر، GIF و در حال حاضر حتی ویدیو در صفحه جلد است. می‌تو،د از ویژگی‌های مختلف دوربین خلاقانه Z Flip4 برای ایجاد پس‌زمینه کامل صفحه روی جلد استفاده کنید، سپس برای تکمیل تصویر، سبک ساعت دلخواه خود را از فهرست توسعه‌یافته طرح‌های ساعت اضافه کنید.

از لحظه ای که Galaxy Z Flip4 را باز می کنید، تجربه جدیدی در فناوری تلفن همراه درست در مقابل شما آشکار می شود. از 0 تا 180 درجه، این یک دستگاه پانوراما است که کاملاً با سبک زندگی منحصر به فرد شما مطابقت دارد.

1 ویژگی فقط در کشورهای منتخب موجود است.

2 ویژگی Flex Mode را از Settings > Labs فعال کنید.

3 تعداد رنگ های موجود برای ،یب در هر کشور متفاوت است.


منبع: https://news.samsung.com/global/user-guide-،w-to-make-the-most-of-galaxy-z-flip4-at-every-angle?utm_source=rss&utm_medium=direct

Samsung Electronics عصر جدیدی از فناوری آرام با محوریت SmartThings را در SDC22 معرفی کرد – اتاق خبر جهانی سامسونگ


توسعه دهندگان و سازندگان کشف خواهند کرد که چگونه یک رویکرد تازه به SmartThings قفل دنیای جدیدی از اتصال بی دردسر را باز می کند.

سامسونگ الکترونی، امروز اعلام کرد که میزبان کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2022 (SDC22) در Moscone North در سانفرانسیسکو در 12 اکتبر خواهد بود. این کنفرانس سالانه که هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی برگزار می شود، برنامه های سامسونگ برای توسعه پلت فرم SmartThings را برجسته خواهد کرد. و با توسعه دهندگان و سازندگان برای ایجاد تجربیات مرتبط نسل بعدی برای میلیون ها نفر در سراسر جهان همکاری کنید.

در SDC22، انتظار می‌رود سامسونگ به‌روزرس،‌های نرم‌افزار، خدمات و پلتفرم‌های خود از جمله SmartThings را به اشتراک بگذارد تا دنیای بهتر و متصل‌تری را برای همه فراهم کند. این شرکت چشم انداز خود را برای Calm Technology به نمایش می گذارد، جایی که دستگاه ها به طور یکپارچه برای تجربه هوشمندانه تر مصرف کننده که بلافاصله اتفاق می افتد به هم متصل می شوند.

جونگ هی (JH) هان، نایب رئیس، مدیر عامل و رئیس بخش تجربه دستگاه (DX) در Samsung Electronics، سخنر، اصلی SDC22 را با به اشتراک گذاشتن بیشتر در مورد چشم انداز شرکت باز خواهد کرد. سایر مدیران سامسونگ به او ملحق خواهند شد که استراتژی های شرکت را در زمینه هایی مانند فناوری های آینده به اشتراک خواهند گذاشت. سخنرانان دیگر عبارتند از:

  • سباستین سونگ، رئیس و رئیس تحقیقات سامسونگ
  • Yongjae Kim، EVP، معاون تیم تحقیق و توسعه، تجارت نمایشگر ویژوال
  • سانگ کیم، معاون و رئیس بخش محصولات و بازاریابی، سامسونگ الکترونیک آمریکا
  • Jaeyeon Jung، معاون و رئیس SmartThings، Mobile Experience Business
  • هیسون جونگ، معاون و رئیس گروه تحقیق و توسعه Framework، Mobile Experience Business
  • مارک بنسون، رئیس SmartThings
  • آنیل یاداو، رئیس آزمایشگاه بی،بی، تحقیقات سامسونگ در آمریکا

فراتر از سخنر، اصلی، SDC22 دارای جلسات پراکنده خواهد بود که برای شرکت کنندگان حضوری و مجازی باز است. این جلسات جدایی فرصت‌هایی را برای همکاری و ،ب اطلاعات بیشتر در مورد آ،ین پلتفرم‌ها و ابزارهای متمرکز بر توسعه‌دهنده سامسونگ، از جمله Bixby، One UI 5، SmartThings and Matter، Samsung Wallet، Tizen و موارد دیگر، همراه با فرصت‌هایی برای کاوش در ا،یستم‌های شریک فراهم می‌کنند.

این رویداد در محل دارای تجربیات عملی در میدان فناوری سامسونگ است، از جمله فرصت‌هایی برای کشف سناریوهای جدید SmartThings و آ،ین نوآوری‌های سامسونگ. این رویداد همچنین فرصت های شبکه و فعالیت های مختلف در محل را ارائه می دهد.

SDC22 میزبان فعال‌سازی‌های اضافی برای افرادی است که به صورت آنلاین می‌پیوندند، از جمله آزمایشگاه کد، جایی که توسعه‌دهندگان می‌توانند با یکدیگر همکاری کرده و مهارت‌های کدنویسی خود را تقویت کنند.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2022، لطفاً مراجعه کنید http://developer.samsung.com/sdc. اطلاعات بیشتر را می توان در توییتر نیز یافت (@samsung_dev) و فیس بوک (@samsungdev) با هشتگ #SDC22.




منبع: https://news.samsung.com/global/samsung-electronics-introduces-a-new-era-of-calm-technology-centered-on-smartthings-at-sdc22?utm_source=rss&utm_medium=direct

جدیدترین ویژگی‌های سری Galaxy Z Fold4، Z Flip4 و Watch5 به نسل‌های قبلی می‌آیند – اتاق خبر جهانی سامسونگ


از گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده گرفته تا ویژگی‌های چندوظیفه‌ای بصری و بهره‌وری، آ،ین به‌روزرس، به کاربران بیشتری اجازه می‌دهد تا نحوه تعامل خود با زندگی روزمره را بهبود بخشند.

سامسونگ متعهد به ایجاد نوآوری‌های موبایلی است که نه تنها از انتظارات ممکن فراتر می‌رود، بلکه این نوآوری‌ها را تا حد ممکن به افراد بیشتری ارائه می‌کند، آ،ین رابط کاربری One UI 4.1.1 را گسترش می‌دهد. Galaxy Z Fold4 و Z Flip4 و One UI Watch4.5 برای سری گل،ی واچ 5 به نسل‌های قبلی ساعت‌های هوشمند و تاشو Galaxy.

به‌روزرس،‌های نرم‌افزاری با Galaxy Z Fold3 و Galaxy Z Flip3 از 5 سپتامبر آغاز می‌شود و به تدریج در کشورهای جه، عرضه می‌شود. One UI 4.1.1 به Galaxy Z Fold2، Z Flip و Z Fold نیز گسترش خواهد یافت.1 One UI Watch4.5 در Galaxy Watch4 و Galaxy Watch4 Cl،ic پشتیب، خواهد شد.2 علاوه بر این، کاربران Galaxy Watch3 و Galaxy Watch Active2 می توانند از به روز رس، نرم افزاری لذت ببرند3 که ویژگی های انتخاب شده از One UI Watch4.5 را ارائه می دهد.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های جدیدی که کاربران گل،ی می‌توانند با One UI 4.1.1 و One UI Watch4.5 منتظر آن باشند، ادامه دهید.

چندوظیفه ای ساده با عملکرد دوربین پیشرفته

دستگاه‌های سری گل،ی Z آنچه را که می‌تو،م با تلفن هوشمند انجام دهیم تغییر داده‌اند، سطوح جدیدی از بهره‌وری و راه‌های بهتری برای ایجاد قفل را باز می‌کنند. با One UI 4.1.1، بهره‌وری و ویژگی‌های دوربین جدید طراحی شده‌اند تا دستگاه‌های قدرتمند از قبل بصری‌تر شوند.

از نوار وظیفه خود بیشتر دریافت کنید

سری Galaxy Z Fold همیشه در مورد تغییر شکل بوده است، با روش‌های مختلف برای افزایش عملکرد، چه دستگاه شما باز یا بسته باشد. با نوار وظیفه جدید،4 می‌تو،د سریع‌تر از همیشه به برنامه‌ها دسترسی داشته باشید و بین آن‌ها جابه‌جا شوید، و یک طرح‌بندی آشنا مانند رایانه شخصی ارائه می‌کنید که همه چیزهایی را که نیاز دارید درست در دسترس شما قرار می‌دهد.

باز ، چند پنجره از هر کجا

با پشتیب، از کشیدن و رها ، مستقیماً از نوار وظیفه، چند وظیفه ای5 در Galaxy Z Fold راحت تر از همیشه است. کشیدن یک برنامه به لبه اکنون نمای ت،یم شده را باز می کند، در حالی که با کشیدن آن به مرکز، آن را در نمای پاپ آپ باز می کند و راه های متعددی برای دیدن برنامه های خود و جابجایی آسان بین نماها در اختیار شما قرار می دهد.

گاهی اوقات بهترین برنامه ها به صورت دو و سه ارائه می شوند. اگر برنامه‌هایی وجود دارد که می‌بینید با هم از آنها استفاده می‌کنید، اکنون می‌تو،د جفت‌ها یا گروه‌هایی از برنامه‌ها را به نوار وظیفه اضافه کنید و به شما این امکان را می‌دهد که به جفت برنامه‌های مورد علاقه خود به یکباره دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های چندوظیفه‌ای نیز به لطف ژست‌های حرکتی جدید، اکنون بصری‌تر و تعامل با آن‌ها آسان‌تر است.6 با ژست‌های انگشتی ساده، می‌تو،د فوراً برنامه‌های تمام صفحه را به پنجره‌های پاپ‌آپ تغییر دهید یا صفحه‌نمایش را به نصف ت،یم کنید تا روش‌های بیشتری برای مدیریت وظایف خود داشته باشید.

راه‌های جدید برای بهره‌گیری کامل از مزایای عکاسی دو مجموعه مجزای صفحه‌نمایش Galaxy Z Fold

سری Galaxy Z یک تجربه عکاسی واقعاً همه کاره را ارائه می دهد و از عوامل شکل انعطاف پذیر آن حدا،ر استفاده را می کند. با پیش‌نمایش دوگانه، شما و سوژه‌تان می‌تو،د با نمایش تصویر در صفحه اصلی و روی جلد، قبل از گرفتن ع،، ع، را همزمان ببینید. اکنون با کنترل کامل دوربین دقیقاً روی صفحه جلد، می تو،د با دوربین اصلی با استفاده از Rear Cam Selfie سلفی هایی با وضوح بالا بگیرید.

تلفن قابل انعطاف، دوربین انعطاف پذیر7

ارتقاء به Quick S،t در سری Galaxy Z Flip اکنون به شما امکان می‌دهد پیش‌نمایش را ببینید و ع،‌ها را با نسبت واقعی آن‌ها در صفحه کاور بگیرید و در عین حال به شما امکان می‌دهد به حالت پرتره دسترسی داشته باشید تا هر لحظه را عکاسی کنید. همچنین می‌تو،د به‌طور یکپارچه از حالت Quick S،t به حالت Flex سوئیچ کنید8 در حین گرفتن ع، یا فیلمبرداری، به شما این امکان را می دهد تا بین زاویه ها بدون وقفه در ع، جابه جا شوید تا تجربه ای واقعاً بدون دست داشته باشید.

قدرت بیشتر به صفحه روی جلد9

One UI 4.1.1 تمام قابلیت‌های جدید را به صفحه روکش در سری Galaxy Z Flip می‌آورد و به شما این امکان را می‌دهد که بدون باز ، گوشی خود بیش از همیشه انجام دهید. با مخاطبین مورد علاقه خود تماس برقرار کنید، تماس های از دست رفته را پاسخ دهید و حتی به متن ها با تبدیل صدا به متن و شکلک ها مستقیماً از صفحه روی جلد پاسخ دهید. و اکنون می‌تو،د با گزینه‌های تنظیم سریع اضافی، از جمله Wi-Fi، بلوتوث، حالت هواپیما و چراغ قوه، کنترل بیشتری بر دستگاه خود داشته باشید.

ویژگی های سفارشی سازی، راحتی و سلامتی در نسل های قبلی گل،ی واچ اضافه شده است

سامسونگ به کاربران فعلی گل،ی واچ با تجربه کامل‌تری از ساعت، از جمله گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر و ویژگی‌های اضافه‌شده که مزایایی را برای زندگی روزمره آن‌ها به ارمغان می‌آورد، قدرت می‌دهد.

چهره‌های ساعت بیشتر و راه‌های بیشتری برای سفارشی ، آن‌ها

One UI Watch4.5 شش صفحه ساعت رنگارنگ و تعاملی جدید و پالتی از رنگ‌های تازه جدید و پیچیدگی‌های پویا را به سری Galaxy Watch4 می‌آورد. این تنوع گزینه‌های چیدمان متمایز این سری را حتی متنوع‌تر می‌کند تا کاربران بتوانند سبک زندگی منحصربه‌فرد خود را با نوع نمایش عالی مطابقت دهند. هرگز ردیابی چهره‌های ساعت خود را گم نکنید، به لطف فهرست چهره‌های ساعت مورد علاقه، که به شما کمک می‌کند آثار خود را ذخیره کنید و به سرعت و آس، به آنها دسترسی داشته باشید.

ارتباط راحت تر با صفحه کلید QWERTY جدید

One UI Watch4.5 ارتباط در سری Galaxy Watch4 را روان‌تر و راحت‌تر از همیشه می‌کند. کاربران با افزودن صفحه کلید QWERTY به ویژگی های تشخیص صدا و دست خط موجود، انتخاب های بیشتری در مورد نحوه برقراری ارتباط مستقیم از مچ دست خود دارند.10 کمک به کاربران برای جابجایی راحت بین سبک های ارتباطی مختلف برای موقعیت های مختلف.

پشتیب، مداوم نرم افزار از Galaxy Watch3 و Galaxy Watch Active2

علاوه بر این، از اوا، ماه سپتامبر، یک به‌روزرس، نرم‌افزاری جدید، کاربران Galaxy Watch3 و Galaxy Watch Active2 را قادر می‌سازد تا از برخی از ویژگی‌های جدید سری Galaxy Watch5 نیز بهره‌مند شوند. این شامل دو صفحه ساعت جدید است عدد گرادیان و آنالوگ Pro برای کمک به کاربران برای بیان بهتر سلیقه و سبک خود و تشخیص ،وپف برای ارائه تجزیه و تحلیل بیشتر از کیفیت خواب شب گذشته.

در بالای آنها، برنامه Samsung Health Monitor است11 برای اندازه گیری فشار خون (BP)12 و نوار قلب (ECG)13 به کاربران Galaxy Watch3 و Watch Active2 در 24 بازاری که اخیراً راه اندازی شده اند گسترش می یابد و بینش عمیق تری در مورد سلامت کلی آنها ارائه می دهد.

1 در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، دستگاه یا اپراتور متفاوت باشد.

2 در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، مدل، اپراتور یا گوشی هوشمند جفت شده متفاوت باشد. این به‌روزرس، ابتدا در نسخه‌های بلوتوث در دسترس خواهد بود و بعداً برای نسخه‌های LTE نیز عرضه خواهد شد. به آ،ین نسخه برنامه Galaxy Wearable و افزونه Galaxy Watch نیاز دارد.

3 در دسترس بودن ممکن است بسته به بازار، مدل، اپراتور یا گوشی هوشمند جفت شده متفاوت باشد. این به‌روزرس، ابتدا در نسخه‌های بلوتوث در دسترس خواهد بود و بعداً برای نسخه‌های LTE نیز عرضه خواهد شد. به آ،ین نسخه برنامه Galaxy Wearable و افزونه Galaxy Watch نیاز دارد.

4 ویژگی نوار وظیفه فقط در صفحه اصلی پشتیب، می شود.

5 برخی از برنامه‌ها ممکن است از چند پنجره فعال یا جفت برنامه پشتیب، نکنند.

6 به فعال سازی Labs در تنظیمات نیاز دارد.

7 ویژگی فقط برای Galaxy Z Flip4 و Galaxy Z Flip3 موجود است.

8 حالت فل، در زوایای بین 75 درجه و 115 درجه پشتیب، می شود.

9 ویژگی فقط برای Galaxy Z Flip4 و Galaxy Z Flip3 موجود است.

10 در دسترس بودن صفحه کلید QWERTY، کشیدن انگشت برای تایپ، تشخیص صدا و دست خط ممکن است بسته به زبان متفاوت باشد.

11 با توجه به محدودیت‌های بازار در اخذ تأیید/ثبت به ،وان یک دستگاه پزشکی، فشار خون و ECG فقط روی ساعت‌ها و گوشی‌های هوشمند ،یداری شده در بازارهایی که خدمات در حال حاضر در دسترس هستند، کار می‌کند (اما، ممکن است زم، که کاربران به کشورهای غیر خدماتی سفر می‌کنند، خدمات محدود شود). وارسی برای اطلاعات بیشتر و آ،ین به روز رس، در مورد بازارهای خدمات.

12 ویژگی فشار خون فقط در بازارهای منتخب موجود است. برای اطمینان از دقت، کاربران باید دستگاه خود را هر چهار هفته یکبار با یک کاف فشار خون سنتی کالیبره کنند. برنامه BP نمی تواند فشار خون، سایر شرایط را تشخیص دهد یا علائم حمله قلبی را بررسی کند. این برنامه فقط برای سنین 22 سال و بالاتر قابل استفاده است. این به م،ای جایگزینی روش های سنتی تشخیص یا درمان توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی واجد شرایط نیست.

13 ویژگی ECG فقط در بازارهای منتخب موجود است. برنامه ECG جایگزین روش های سنتی تشخیص یا درمان نیست. برنامه ECG برای کاربران مبتلا به آریتمی شناخته شده به جز فیبری،یون دهلیزی یا کاربران زیر 22 سال در نظر گرفته نشده است. کاربران نباید بدون مشورت با یک متخصص مراقبت های بهداشتی واجد شرایط، بر اساس ،وجی دستگاه تفسیر یا اقدام بالینی انجام دهند.


منبع: https://news.samsung.com/global/the-latest-features-of-galaxy-z-fold4-z-flip4-and-watch5-series-are-coming-to-previous-generations?utm_source=rss&utm_medium=direct

[IFA 2022 Samsung Town] ③ سامسونگ جدیدترین محصولات چشم نواز را در برلین به نمایش گذاشت – اتاق خبر جهانی سامسونگ


پس از دو سال وقفه، بزرگترین نمایشگاه لوازم خانگی اروپا بازگشته و بهتر از همیشه است. IFA 2022 در تاریخ 2 سپتامبر در برلین آلمان به صورت آفلاین برگزار شد، جایی که سامسونگ الکترونی، جدیدترین محصولات خود را در سالن نمایشگاه تاون سامسونگ به نمایش گذاشت. با مناطق مختلف، مانند SmartThings Life Zone و Everyday Sustainability Zone، بازدیدکنندگان می‌توانند آ،ین محصولات را در دسته‌های نمایش بصری، لوازم خانگی، موبایل و حافظه تجربه کنند.

اتاق خبر سامسونگ در این مجموعه سه طبقه شما را به صحنه شهر سامسونگ می برد. در این اولین داستان، تلاش‌های آگاهانه سازگار با محیط زیست سامسونگ برای زندگی روزمره پایدار را پوشش خواهیم داد. در داستان دوم، تجربه متصل یکپارچه‌ای که توسط SmartThings Home Life فعال شده است را به اشتراک می‌گذاریم. در داستان سوم، شما را با جدیدترین محصولات سامسونگ در سالن نمایشگاه آشنا می کنیم باعث می شود احساس کنید واقعاً آنجا هستید.

شهر سامسونگ IFA 2022 بازدیدکنندگان هیجان‌زده را گرد هم آورد تا آ،ین محصولات سامسونگ الکترونی، را تجربه کنند.

در این رویداد، می‌تو،د سری‌های Home Bespoke اروپایی، مجموعه Bespoke Infinite، صفحه‌نمایش‌های با کیفیت بالا از جمله Micro LED و Odyssey Ark و یک مجموعه موبایل ارتقا یافته از جمله Galaxy Z Flip4، Z Fold4، Watch5 و موارد دیگر را بیابید. بیایید فضای نمایشگاه Samsung Town را در IFA 2022 که مملو از جدیدترین محصولات سامسونگ، نمایشگاه‌های تعاملی و موارد دیگر است، از طریق ع،‌های زیر بررسی کنیم.

▲ سامسونگ در نمایشگاه Samsung Town خود در IFA 2022 مجموعه سفارشی Home را به نمایش گذاشت.

▲ مجموعه سفارشی خانه به مصرف کنندگان کمک می کند تا طراحی داخلی آشپزخانه خود را شخصی سازی کنند و به آنها اجازه می دهد رنگ و مواد را بر اساس ترجیحات خود انتخاب کنند. در IFA امسال، می‌تو،د پکیج آشپزخانه سفارشی را بیابید که آشپزی القایی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و موارد دیگر را نشان می‌دهد، در بالای سری Bespoke Home که دارای یک ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن جدید است.

▲ Bespoke Jet™ دارای یک موتور دیجیتال اینورتر است که دوام و قدرت مکش قوی را ارائه می دهد.

▲ SSD 990 PRO با کیفیت بالا، بهینه برای بازی و سایر کارهای گرافیکی فشرده را تجربه کنید. 990 PRO عملکردهای پیشرفته‌تری برای بازی، ویدیوهای 4K و 8K با وضوح بالا، رندر سه‌بعدی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و موارد دیگر برای موقعیت‌هایی که نیاز به پردازش داده‌های فوق‌العاده دارند، ارائه می‌کند، همگی به لطف سرعت بهبود یافته و راندمان انرژی بالا.

▲ مروری بر نمایشگاه نمایشگرهای بصری سامسونگ. بازدیدکنندگان مجذوب صفحه بازی Odyssey Ark، Neo QLED 8K، Micro LED در غرفه شدند.

▲ بازدیدکنندگان بسیاری از عملکردهای The Freestyle، یک صفحه نمایش قابل حمل را امتحان ،د. Freestyle که می تواند آزادانه 180 درجه بچرخد، می تواند اندازه صفحه نمایش ایده آل را با عملکرد Easy Set Up ایجاد کند. به سادگی دستگاه را در هر جایی قرار دهید و Freestyle فو، و کیستون را به طور خودکار تنظیم می کند.

▲ فریم، یک تلویزیون سبک زندگی، کیفیت صفحه‌نمایش با رزولوشن فوق‌العاده 4K را به نمایش می‌گذارد.1 مجهز به فناوری کوانتوم دات این قاب به صفحه نمایش مات مجهز شده است که تجربه مشاهده را با کاهش انعکاس افزایش می دهد و کیفیت تصویر واقعی را بدون توجه به شرایط نور ارائه می دهد.

▲ Odyssey Ark، یک صفحه بازی جدید، تجربه ای همه جانبه را ارائه می دهد و توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.

▲ Neo QLED 8K سامسونگ بهترین وضوح و واضح ترین کیفیت تصویر را در صنعت ارائه می دهد، اما عملکردهای بازی بهینه شده ای را نیز برای کاربران ارائه می دهد.

▲ این غرفه همچنین مجموعه کاملی از دستگاه های موبایل و پوشیدنی های سامسونگ را به نمایش گذاشت. بازدیدکنندگان می‌توانند محصولات موبایل جدیدی را که در گل،ی Unpacked در ماه آگوست رونمایی شده‌اند، مانند Galaxy Z Flip4، Z Fold4، Watch5، Watch5 Pro، Buds 2 و موارد دیگر تجربه و امتحان کنند.

1 مدل 32 اینچی کیفیت صفحه نمایش FHD را ارائه می دهد.


منبع: https://news.samsung.com/global/ifa-2022-samsung-town-3-samsung-s،wcases-the-newest-eye-cat،g-،ucts-in-berlin?utm_source=rss&utm_medium=direct